Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021
x

ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ 2Ο ΓΕΛ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Συγχαρητήρια του δημάρχου Παντελή Τσακίρη στο 2ο Γενικού Λυκείου Ωραιοκάστρου για την κατάκτηση βραβείου σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό.

Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 2ου Γενικού Λυκείου Ωραιοκάστρου εκφράζει με επιστολή του ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης, καθώς κατέκτησαν βραβείο σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό.

Ειδικότερα, το 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου συμμετείχε με ομάδα μαθητριών, μαθητών και εκπαιδευτικών, σε συνεργασία με φοιτητή του Cambridge και με εκπροσώπους του Δήμου Ωραιοκάστρου, όπως προβλεπόταν από την διαγωνιστική διαδικασία, στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Η Καθαρή Ενέργεια στην Μάχη για την Κλιματική Αλλαγή» της ΕΕΦ και κατέκτησε το 3ο Βραβείο.

Επιστολή Π. Τσακίρη

Ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης, στη συγχαρητήρια επιστολή προς το 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου αναφέρει:

«Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και περηφάνια για τη διάκριση που πετύχατε στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Η Καθαρή Ενέργεια στην Μάχη για την Κλιματική Αλλαγή» της ΕΕΦ. Η κατάκτηση του 3ου βραβείου από το 2ο Γενικό Λύκειο Ωραιοκάστρου αποτελεί σημαντικό γεγονός για τον Δήμο μας, καθώς αναδεικνύει το άλλο Ωραιόκαστρο, το Ωραιόκαστρο που πρωτοπορεί, δημιουργεί και μας κάνει περήφανους.

Θέλω να σας συγχαρώ ένα προς ένα για την επιτυχία σας, τις μαθήτριες και τους μαθητές μας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, τον φοιτητή που συνέδραμε στην προσπάθειά σας, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη του Δήμου Ωραιοκάστρου που στάθηκαν στο πλευρό σας και φυσικά τους γονείς σας.

Αποδεικνύετε πως μέσω της συνεργασίας, της προσπάθειας, της όρεξης για δημιουργία και της αξιοποίησης των γνώσεων που αποκτάτε στο σχολείο, παρά τις πρωτόγνωρες δυσκολίες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας, μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας και να κατακτήσετε την κορυφή.

Ως διοίκηση στο Δήμο Ωραιοκάστρου σας διαβεβαιώνω πως είμαστε δίπλα σας και στηρίζουμε κάθε προσπάθεια που κάνετε για την εξέλιξη και την πρόοδο σας. Ο τόπος μας χρειάζεται νέες και νέους με όραμα και δημιουργική διάθεση.

Από καρδιάς σας συγχαίρω και εύχομαι η πορεία σας να είναι λαμπρή».

Ο διαγωνισμός

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας και οι ομάδες που συμμετείχαν παρουσίασαν τις εργασίες τους το Σάββατο, 05 Ιουνίου 2021.

Το 1o βραβείο απονεμήθηκε στα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη – Γυμνάσιο για την εργασία «Ανακαλύπτοντας μια νέα πηγή ενέργειας από μαγνήτες».
Το 2o βραβείο στο Κολλέγιο Ψυχικού – Λύκειο για την εργασία «Ηλιακό Πάρκο».
Το 3o βραβείο μοιράζονται το 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου για την εργασία «Παραγωγή ηλεκτρισμού από φωτοευαισθητοποιημένα ηλιακά κύτταρα με διάφορες φυτικής προέλευσης χρωστικές» και το 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για την εργασία «Κατασκευή μπαταρίας από αλμυρό νερό».

Από το 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου συμμετείχαν:

Μαθητές
Ελισάβετ Αβραμίδου Β΄ Λυκείου, Δανάη Καρύδη Β’ Λυκείου, Ειρήνη Καμά Β’ Λυκείου, Σίμος Βερβενιώτης Α’ Λυκείου, (οι οποίοι παρουσίασαν την εργασία), Ρωμανός Ηλιάδης Α’ Λυκείου, Άλκης Καραγιάννης Β’ Λυκείου.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Γεώργιος Χατζηγεωργίου βιολόγος, Ευτυχία Καραγιάννη φυσικός, Πολυξένη Σιώρου φυσικός.
Φοιτητής ΑΕΙ: Αλέξανδρος Τερζόπουλος, φοιτητής Cambridge
Δήμος Ωραιοκάστρου
Λία Δρόσου, πρόεδρος Επιτροπής Παιδείας Δήμου Ωραιοκάστρου
Τάσος Χαλκίδης, πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Επιτροπής Παιδείας Δ. Ωραιοκάστρου
Μαρία Αραμπατζίδου, πρόεδρος τοπικού συμβουλίου Ωραικάστρου

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Ειδικά βραβεία:
Ολοκληρωμένης Επιχειρηματικής Πρότασης στο Δ.ΙΕΚ Άργους για την εργασία «Μελέτη ενεργειακής κατανάλωσης και εξοικονόμησης μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων στις εγκαταστάσεις του Δ.ΙΕΚ Άργους».

Εκπαιδευτικής Προσέγγισης στο 5ο Γυμνάσιο Βόλου για την εργασία «Πιο ορθολογική κατανάλωση κοινόχρηστης ηλεκτρικής ενέργειας».
Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με το παγκόσμιο πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής και η κινητοποίηση μέσω της ενεργούς ενασχόλησης τους με τεχνολογίες προστασίας του περιβάλλοντος και της αειφόρου ανάπτυξης, δηλαδή με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Για το σκοπό αυτό τους ζητήθηκε να προτείνουν σχετικές ιδέες και αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις με εφαρμογή στο σχολικό τους κτίριο.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ