Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022
x

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ 6ΟΥ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΟΛΘ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, η Επιτροπή Διεξαγωγής Διαγωνισμού, θα ελέγξει σε κλειστές συνεδριάσεις το περιεχόμενο των φακέλων.

Ολοκληρώθηκε σήμερα στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η ηλεκτρονική αποσφράγιση των Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τα έξι προς ανάθεση εμβληματικά σιδηροδρομικά έργα, με τη διαδικασία να συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς στα υποψήφια σχήματα περιλαμβάνονται σημαντικές εταιρίες του μελετητικού και κατασκευαστικού κλάδου  της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Τρία υποψήφια σχήματα, οι κοινοπραξίες ΑΒΑΞ Α.Ε. – ALSTOM Transport S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – INTRAKAT και ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., υπέβαλαν φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τα έργα:

Ολοκλήρωση νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών,

Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου,

Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση Ραφήνας και λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο,

Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες,

Αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής με διπλασιασμό, εγκατάσταση σημ/σης-ETCS και ηλεκτρ/σης στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο,

Για το έργο που αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και την κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος υπέβαλαν τέσσερα υποψήφια σχήματα: ΑΒΑΞ Α.Ε. - ALSTOM Transport S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε.,  ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. -  ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. και INTRAKAT Α.Ε.

Στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, η Επιτροπή Διεξαγωγής Διαγωνισμού, θα ελέγξει σε κλειστές συνεδριάσεις της το περιεχόμενο των Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος των υποψηφίων, και θα συντάξει σχετικά πρακτικά αξιολόγησης, με τα οποία θα εισηγείται την πρόκριση των υποψηφίων που πληρούν τα Κριτήρια Ποιοτικής Επιλογής στη Β’ φάση των διαγωνισμών.

Τα σιδηροδρομικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. €, αναβαθμίζουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας, ενισχύουν τη διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με τα Βαλκάνια και τη νοτιοανατολική Ευρώπη και αναβαθμίζουν το διεθνή ρόλο της Ελλάδας.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ