Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022
x

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ;

Τα κορυφαία οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση σταφυλιών και όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για το κόκκινο και λευκό κρασί.

Της Ιουλίας Χαριστού

Τα σταφύλια είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, ιδιαίτερα βιταμίνες C και K.

Τα σταφύλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Ένα φλιτζάνι (151 γραμμάρια) κόκκινα ή πράσινα σταφύλια περιέχει τα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά:

Θερμίδες: 104 kcal
Υδατάνθρακες: 27,3 γρ
Πρωτεΐνη: 1,1 γρ
Λίπος: 0,2 γρ
Φυτικές ίνες: 1,4 γρ
Βιταμίνη C: 27% της ημερήσιας πρόσληψης αναφοράς (RDI)
Βιταμίνη Κ: 28% της RDI
Θειαμίνη: 7% της RDI
Ριβοφλαβίνη: 6% της RDI
Βιταμίνη Β6: 6% της RDI
Κάλιο: 8% της RDI
Χαλκός: 10% της RDI
Μαγγάνιο: 5% της RDI

Ένα φλιτζάνι (151 γραμμάρια) σταφύλια παρέχει περισσότερο από το ένα τέταρτο της RDI για βιταμίνη Κ , μια λιποδιαλυτή βιταμίνη ζωτικής σημασίας για την πήξη του αίματος και τα υγιή οστά. Αποτελούν επίσης καλή πηγή βιταμίνης C, ενός απαραίτητου θρεπτικού συστατικού και ισχυρού αντιοξειδωτικού απαραίτητου για την υγεία του συνδετικού ιστού.

Διαβάστε περισσότερα στη Vwoman.gr.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ