Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021
x

ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ: ΟΙ «ΔΕΝ» ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ «ΜΗΔΕΝ»

Άρθρο του δικηγόρου Θανάση Παπαναστασίου για τα λεωφορεία από τη Λειψία και τη μηνυτήρια αναφορά της παράταξης Νοτοπούλου.

του Θανάση Παπαναστασίου*

Στενοχωρέθηκα με την μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε η δημοτική παράταξη του Σύριζα, «Θεσσαλονίκη Μαζί», κατά των λεωφορείων που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την Λειψία. Όχι γιατί δεν το περίμενα. Αλλά διότι ήλπιζα ότι κάπου υπάρχει ένα όριο και δεν θυσιάζονται όλα στο τραπέζι της μικροπολιτικής. Όταν οι «μηδενιστές» και οι συνεχώς «γκρινιάρηδες» οχλαγωγούν και δημιουργούν πολιτικές καριέρες, θύμα είναι πάντα η πόλη μας και όλοι εμείς.

Είναι πάρα πολύ εύκολο να κρίνεις ενώ είναι εξαιρετικά δύσκολο να πράττεις και να διοικείς.

Η Διοίκηση του Ζέρβα διάλεξε τον δύσκολο δρόμο, του πράττειν. Θα μπορούσε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας να γαργαλάει το θυμικό του κόσμου και να κουνάει το δάχτυλο στον ΟΑΣΘ για όσα δεν κάνει καλά. Αντ’ αυτού επέλεξε να δώσει λύσει. Όχι για την πολιτική του καριέρα. Αλλά επειδή ήθελε να βοηθήσει τους δημότες μας. Και επειδή το υποσχέθηκε προεκλογικά, υπόσχεση που τήρησε, όπως και όλες τις άλλες, δημιουργώντας μία έντιμη και ειλικρινή σχέση με τον δημότη.

Μάλιστα τον καιρό που αγοράστηκαν τα λεωφορεία της Λειψίας, κυκλοφορούσαν, εξ αιτίας της Διοίκησης του Στέλιου Παππά (επί Σύριζα), πατέρα του πρώην Υπουργού Νίκου Παππά (που παραπέμπεται ποινικά για τις τηλεοπτικές άδειες), μόλις 200 λεωφορεία. Επομένως όταν αγοράστηκαν τα 50 λεωφορεία άμεσα από την Λειψία, ο Δήμος Θεσσαλονίκης αύξησε τον στόλο του ΟΑΣΘ κατά 25%! Το ποσοστό αυτό ήταν τρομερά ανακουφιστικό για την καθημερινότητα του Δημότη.

Ταυτόχρονα η αγορά αυτή από τον Δήμο Θεσσαλονίκης πυροδότησε μία σειρά εξελίξεων και διαδικασιών – προμηθειών - διαγωνισμών, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης με νέα λεωφορεία που προστέθηκαν.

Παρόλα αυτά, μέλη της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», θέλουν μάλλον την πόλη κλειστή, εντοπίζουν τα «ΔΕΝ» και θέλουν την Θεσσαλονίκη στο «ΜΗΔΕΝ»! Με πολίτες να στοιβάζονται στις στάσεις και στα λεωφορεία, με λεωφορεία που περνούν σπάνια και σε άτακτα διαστήματα, μια Θεσσαλονίκη τριτοκοσμική!

Ούτε το ΜΕΤΡΟ δεν θέλουν! Οι ίδιοι που υπέβαλλαν την μηνυτήρια αναφορά ήθελαν να κωλύσουν την ολοκλήρωση του Μετρό με τα «ΔΕΝ» τους για τον σταθμό Βενιζέλου, την ίδια στιγμή που η Εγνατία Οδός και η Ελληνική Πομπηία (επί Κυβέρνησης Σύριζα) θάφτηκε στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, ενώ έγινε κόκκινο πανί μόνο για τον σταθμό Βενιζέλου. Δεν θυσιάζουν τίποτα μπροστά στον πολιτικό καιροσκοπισμό και στην μικροπολιτική.

ΥΓ: Θα περάσει ο καιρός και η μηνυτήρια αναφορά δεν θα ευδοκιμήσει. Το ξέρουν. Ελπίζουν απλά ότι η σπέκουλα θα παραμείνει. Αυταπατώνται. Διότι οι δημότες ξέρουν αλλά και θυμούνται πως ήταν οι αστικές συγκοινωνίες το 2018-2019 και πως είναι σήμερα, μετά την καταλυτική παρέμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Διοίκησης Ζέρβα που επέλεξε να φέρει άμεσα 50 λεωφορεία σε τιμή Fiat Punto και να δράσει για να βρει λύση, αλλά όχι να λαϊκίσει για να μηδενίσει.

*Ο Θανάσης Παπαστασίου είναι δικηγόρος

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ