Τρίτη 27 Ιουλίου 2021
x

ΚΙΛΚΙΣ: ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕ ΤΗ Β' ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων του ορφανοτροφείου «Μέλισσα» υπό την αιγίδα του ΑΠΘ.

Τη δεύτερη θέση πανελληνίως στον διαδικτυακό διαγωνισμό συγγραφής διηγήματος κατέλαβε η μαθήτρια της Α' τάξης του ΓΕΛ Σ.Σ. Μουριών, Πελαγίας Βαταμίδου.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων του ορφανοτροφείου «Μέλισσα» της Θεσσαλονίκης υπό την αιγίδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό συμμετείχαν χωρισμένοι σε δύο ομάδες μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των σχολείων της Ελλάδας ηλικίας 6-12 και 13-18 αντιστοίχως.

Η επιλογή των νικητών και νικητριών έγινε ύστερα από εξέταση όλων των κειμένων  από επίλεκτη κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από τους Ελένη Βογιατζή, νομικό και πρόεδρο  του σωματείου «Η Μέλισσα», Δήμητρα Κογκίδου, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και πρόεδρο της επιτροπής Φύλου και Ισότητας στο ΑΠΘ, Θωμά Κοροβίνη, συγγραφέα, Μαίρη Μικέ, καθηγήτρια του τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ., Σοφία Νικολαΐδου, συγγραφέα και διδάσκουσα του τμήματος Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Α.Π.Θ. και Θεοφανώ Παπαζήση, ομότιμη καθηγήτρια του τμήματος Νομικής του Α.Π.Θ. και πρόεδρο του Δ.Σ. του ιδρύματος «Η Μέλισσα».

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν από το ΓΕΛ Σ.Σ. Μουριών επτά μαθήτριες. Από την Α' λυκείου η Πελαγία Βαταμίδου, η Αναστασία Καϊτατζή, η Δέσποινα Κέρμου, η Σοφία Μαργαρίτογλου και  η Ελένη Φιλιππίδου, και από τη Β΄ λυκείου η Αναστασία Μπενούση και η Ιωάννα Παναγιωτίδου. Επιβλέπουσα καθηγήτρια ήταν η Μερμεκλή Ιωάννα, φιλόλογος του λυκείου, η οποία υποστήριξε τις μαθήτριες σε όλη την πορεία της συγγραφής.

Η μαθήτρια που κατάφερε να καταλάβει τη δεύτερη θέση, Πελαγία Βαταμίδου, δήλωσε φανερώς ενθουσιασμένη στην εφημερίδα μας, eidisis.gr: «Eίμαι πάρα πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα! Αυτή η επιτυχία μού έδειξε ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο! Αρκεί να το πιστέψεις, να το παλέψεις και να έχεις ανθρώπους που να πιστέψουν σ' εσένα!».

Οι υπόλοιπες  έξι συμμετέχουσες ανέφεραν: «Χαρήκαμε πάρα πολύ που πήραμε μέρος στον διαγωνισμό! Νιώσαμε και εμείς συγγραφείς! Χαιρόμαστε πάρα πολύ και για τη συμμαθήτρια και φίλη μας, Πελαγία, γιατί όλες μαζί με την καθηγήτριά μας ζήσαμε αυτήν τη δημιουργική εμπειρία. Σίγουρα θέλουμε να λάβουμε μέρος και σε άλλους διαγωνισμούς!».

Η επιβλέπουσα καθηγήτριά τους, Ιωάννα Μερμεκλή, μάς επισήμανε πόσο περήφανη αισθάνεται και για τις εφτά μαθήτριές της, που μέσα σε καθεστώς πανδημίας και τηλεκπαίδευσης επέλεξαν να αφιερώσουν χρόνο, διάθεση και αφοσίωση στη συγγραφή των δικών τους λογοτεχνικών πονημάτων." Ο ενθουσιασμός και η συγγραφική προσπάθεια και των εφτά μαθητριών μου είναι πραγματικά το πρώτο βραβείο για μένα! Ελπίζω και η εξαιρετική διάκριση που ήρθε, να λειτουργήσει ως εφαλτήριο προσπάθειας και για όλο το μαθητικό δυναμικό του σχολείου μας" μάς τόνισε η εκπαιδευτικός.

Η συμμετοχή του ΓΕΛ Σ.Σ. Μουριών στον λογοτεχνικό διαγωνισμό και η κατάκτηση πανελληνίως της δεύτερης θέσης αποδεικνύουν περίτρανα ότι ακόμη και από τα μικρά σε διδακτικό προσωπικό και μαθητική δυναμική σχολεία δεν απουσιάζουν το όραμα, η προσπάθεια, η αποφασιστικότητα και η συνεργασία,  που αποτελούν, άλλωστε, και τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας!

Πηγή: eidisis.gr




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ