Κυριακή 16 Μαΐου 2021
x

ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι τον επόμενο μήνα θα γίνει ο πρώτος διαγωνισμός για τα οχήματα νέας τεχνολογίας στον ΟΑΣΘ

Τους τρόπους με τους οποίους θα ενισχυθεί το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη, το επόμενο διάστημα, όπου θα ανοίξει περαιτέρω η οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα εξέτασαν σε σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης με τη διοίκηση του Οργανισμού και του ΟΕΣΘ.

Ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε ότι σε συνεργασία με τις διοικήσεις εξετάζονται λύσεις, με μια από αυτές να ειναι η προαίρεση του leasing με τις σχετικές αποφάσεις να παίρνονται τις επόμενες ημέρες.

Ο υφυπουργός σημείωσε την προσπάθεια που έχει γίνει από την κυβέρνηση από την ανάληψη των καθηκόντων της για την ενίσχυση του στόλου λέγοντας ότι από τον Ιούλιο του 2019 όπου κυκλοφορούσαν περίπου 210 -230 οχήματα, σήμερα μέσα από τη διαδικασία του leasing και τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ κυκλοφορούν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης 430-440, σχεδόν όπως είπε υπάρχει ένας διπλασιασμός του στόλου. Διαβεβαίωσε δε τους Θεσσαλονικείς ότι η προσπάθεια του υπουργείου για ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργο θα συνεχιστεί.

Ο νέος διαγωνισμός για οχήματα νέας τεχνολογίας

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών τον επομενο μήνα θα βγει ο πρώτος διαγωνισμός για την προμήθεια 800 νέων οχημάτων νέας τεχνολογίας (300 ηλεκτροκίνητα, 200 υβριδικά,300 φυσικού αερίου) για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε δεύτερη φάση του χρόνου θα βγει νέος διαγωνισμός για την επιλογή πλέον προμήθεια 500 οχηματων, σύνολο δηλαδή 1.300 για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με αναλογία 2 προς 1, με τα πρώτα λεοφωρεια να παραδίδονται το 2022.


Για εμβολιασμό οδηγών

Το θέμα με την κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ και ειδικά των μάχιμων όπως είναι οι οδηγοί, ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας δήλωσε ότι το ζήτημα έχει διευθετηθεί και τη Δευτέρα θα σταλούν τα ΑΜΚΑ των εργαζομένων στο υπουργείο, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ