Κυριακή 25 Ιουλίου 2021
x

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ: ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου Παπαγεωργίου καταγγέλλει την ανάθεση της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου σε ιδιώτη.

Την ανάθεση της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης και του προγραμματισμού των εξωτερικών ιατρείων σε ιδιώτη καταγγέλει το Σωματείο εργαζομένων του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η ανάθεση αυτή επιβαρύνει του πολίτες για μια υπηρεσία, όπως υπογραμμίζεται, που παρέχεται δωρεάν στον χώρο του νοσοκομείου.

«Η απόφαση για απαξίωση και σταδιακή κατάργηση του τηλεφωνικού κέντρου και της γραμμής 2313323333 με αστική χρέωση για τους χρήστες υπηρεσιών υγείας, πέρα από τον οικονομικό αντίκτυπο που έχει σε όποιον αναγκάζεται να καταφεύγει στις υπηρεσίες του ιδιώτη, οδηγεί συχνά σε ταλαιπωρία των ασθενών  με διπλά ραντεβού από γενικά σε ειδικά ιατρεία, με αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αναμονών, ενώ ταυτόχρονα λάθος επισκέψεις δημιουργούν από εντάσεις ως και απώλεια κρίσιμου χρόνου για την υγεία των πολιτών», επισημαίνεται σχετικά από το Σωματείο εργαζομένων.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:

«Το νοσοκομείο Παπαγεωργίου  από την έναρξη της λειτουργίας του πάνω από 20 χρόνια πριν υπηρέτησε το Εθνικό Σύστημα Υγείας όχι μόνο ως Νοσοκομείο των Δυτικών Συνοικιών αλλά ως νοσοκομείο Πυλώνας της πόλης μας, της Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας και σύντομα ως μια από της «Ναυαρχίδες» της Δημόσιας Υγείας. Το ιδιαίτερο καθεστώς που το διέπει το κατέστησε ευέλικτο και αποδοτικό προς το Κοινό, σταδιακά όμως διευκόλυνε την παραχώρηση βασικών υποστηρικτικών του δραστηριοτήτων προς ιδιώτες αναδόχους είτε από την αρχή της δραστηριοποίησής του (εστίαση, φύλαξη, νομική κάλυψη) είτε αργότερα με την εκχώρηση των υπηρεσιών ιματισμού και μέρους των τεχνικών εργασιών.  Οι εκχωρήσεις αυτές μικρή επίπτωση είχαν στην σχέση των πολιτών με το νοσηλευτήριο, ώσπου το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για να εγκατασταθεί ανάδοχος και στο τμήμα Τηλεφωνικών Ραντεβού οπότε και με την ταυτόχρονη μεθόδευση υποστελέχωσής του οδήγησε προοδευτικά, και πρόσφατα παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις και δεσμεύσεις της Διοίκησης, στην πλήρη σχεδόν ανάθεση του προγραμματισμού των εξωτερικών ιατρείων στον ιδιώτη, ουσιαστικά δηλαδή στην χρέωση του πολίτη για μια υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν στο χώρο του Νοσοκομείου μας.

Απαξιώνεται ένα τμήμα που επί σειρά ετών έχει σωρεύσει εμπειρία πάνω στις ιδιαιτερότητες κάθε ιατρείου, γενικού ή ειδικού, αλλά και κάθε αιτούμενης εξέτασης, κατευθύνοντας τους πολίτες στην ταχύτερη και χωρίς παλινωδίες εύρεση της ιδανικότερης λύσης για το πρόβλημά τους. Η απόφαση για απαξίωση και σταδιακή κατάργηση του τηλεφωνικού κέντρου και της γραμμής 2313323333 με αστική χρέωση για τους χρήστες υπηρεσιών υγείας, πέρα από τον οικονομικό αντίκτυπο που έχει σε όποιον αναγκάζεται να καταφεύγει στις υπηρεσίες του ιδιώτη, οδηγεί συχνά σε ταλαιπωρία των ασθενών  με διπλά ραντεβού από γενικά σε ειδικά ιατρεία, με αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αναμονών, ενώ ταυτόχρονα λάθος επισκέψεις δημιουργούν από εντάσεις ως και απώλεια κρίσιμου χρόνου για την υγεία των πολιτών.

Η εκχώρηση του έργου στην ιδιωτική εταιρεία καλύπτει ως μόνη αρμοδιότητα τον προγραμματισμό και τις τυχόν ακυρώσεις των ραντεβού, ενώ συχνά παρατηρούνται παραφωνίες από λανθασμένες καταχωρίσεις καθώς το προσωπικό που απασχολεί δεν γνωρίζει τυχόν ιδιαιτερότητες. Πέρα όμως από όλα αυτά, το κοινό που παρέχει την ψήφο εμπιστοσύνης του διαχρονικά και σε αυτό  το τμήμα του Νοσοκομείου, όπως άλλωστε καταγράφεται από τον αριθμό των κλήσεων, δεν το κάνει απλά διότι το τηλεφώνημα είναι ουσιαστικά άνευ χρέωσης, αλλά γιατί οι πολίτες νιώθουν πως εξυπηρετούνται πιο ολοκληρωμένα, πιο προσωπικά και αρτιότερα. Κυρίως όμως αυτό που μας θορυβεί, δημιουργώντας μας πρόσθετη ανησυχία και προβληματισμό, είναι το γεγονός ότι επιλέγουν  να καταργήσουν ένα ακόμη τμήμα του Νοσοκομείου που έρχεται να προστεθεί στην λίστα τμημάτων που από τα χέρια των εργαζομένων περνούν αποκλειστικά και μόνο στα χέρια ιδιωτών. Και αναρωτιόμαστε… Ποιος έχει μετά σειρά; Και πόσες φορές θα χρειαστεί να βάλει ο φορολογούμενος το χέρι στην τσέπη για την «δωρεάν» υγεία;

Σας καλούμε να ενώσετε τις φωνές σας με τις δικές μας και να ματαιώσουμε την απόφαση κατάργησης του συγκεκριμένου τμήματος, πρώτα για σας τους ίδιους, με την προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του νοσοκομείου μας  αφετέρου δε για την υπεράσπιση της απρόσκοπτης πρόσβασης στο Ε.Σ.Υ. που η πραγματική του αναγκαιότητα αποδείχτηκε εμφατικά όταν κλήθηκε να ανταποκριθεί σε πολεμικές συνθήκες και στην πόλη μας!»




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ