Τετάρτη 8 Απριλίου 2020
x

ΖΕΡΒΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ: ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ

Ο δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας και την αξιοποίηση του πάρκινγκ στην Πολυτεχνείου.

Ως ακόμα ένα πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε το λουκέτο στο πολυώροφο πάρκινγκ στην περιοχή της Πολυτεχνείου στα Δικαστήρια, ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας, τονίζοντας παράλληλα ότι ο δήμος βρίσκεται σε διαδικασία εύρεσης λύσεων για το θέμα της στάθμευσης στην πόλη.

«Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό» δήλωσε ο κ. Ζέρβας, προσθέτοντας:

«Ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις».

«Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Ζέρβα:

Η εξέλιξη με το σφράγισμα του πολυόροφου parking στην οδό Πολυτεχνείου που είχε μισθωθεί από την ιδιοκτήτρια ΕΤΑΔ σε ιδιώτη, συνιστά ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών.

Λίγους μήνες πριν, η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης.

Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία.

Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους.

Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ