Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020
x

ΤΟ TBF – ΤHE BRANDS FORUM ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 2022

Σκοπός η προώθηση των δυνατοτήτων της Ελλάδας ώστε - η χώρα- να μπορέσει να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο

Το Tbf – Τhe Brands Forum έρχεται στη χώρα μας και θα συγκεντρώσει κορυφαίους ομίλους και εταιρείες του εξωτερικού και της Ελλάδας και απ’ όλο το επιχειρηματικό φάσμα (μόδα, αυτοκινητοβιομηχανία, φαρμακοβιομηχανία, τεχνολογία κ.ο.κ). 

Σκοπός η προώθηση των δυνατοτήτων της Ελλάδας ώστε - η χώρα- να μπορέσει να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο αλλά και να γίνει ένα ετήσιο ευρωπαϊκό σημείο συνάντησης κορυφαίων ομίλων και εταιρειών.

Το 2022 θα λάβει χώρα το πρώτο Φόρουμ εταιρειών επώνυμης μάρκας στη Θεσσαλονίκη από τις 24-26 Νοεμβρίου με θέμα «The Brands Forum – Understanding the Brands».

«Η καλύτερη ομάδα ανθρώπων από την επιχειρηματική ελίτ του κόσμου, της διακυβέρνησης, των επιχειρήσεων καθώς και κορυφαία brands και designers από Αμερική, Γαλλία, Ιταλία κλπ χώρες αλλά & brand stategists και ερευνητές όλων των κλάδων από το εξωτερικό και το εσωτερικό, θα συμβάλουν από κοινού σε ένα πλαίσιο αναβίωσης της επιχειρηματικής εικόνας της Ελλάδας ώστε να αναδειχθεί η Ελλάδα ως χώρα επενδυτικής επιλογής, η οποία είναι έτοιμη και σε αντίξοες συνθήκες να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση.

»Αυτή η πρωτοβουλία της ΕΣΗΜΕΤ - Ένωση Σηματούχων Εταιρειών, θα πραγματοποιηθεί 2 χρόνια μετά την πανδημία μέσα από την οποία το παγκόσμιο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον άλλαξε και θα αλλάζει ταχύτατα και θα συμπεριλάβει βασικούς φορείς από τον ιδιωτικό  και τον δημόσιο τομέα τόσο από την Ελλάδα όσο και το Εξωτερικό.

Πώς επηρέασε η πανδημία τα είδη πολυτελείας και την αγορά γενικότερα?

Τι μέσα χρησιμοποιήθηκαν από τις εταιρείες κατά την περίοδο της πανδημίας προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες ?
Πως προστατεύθηκαν οι εταιρείες από την έξαρση των απομιμητικών προϊόντων, Πως οι νέες τεχνολογίες βοήθησαν τις εταιρείες να σταθεροποιηθούν, τις χρησιμοποιούν ακόμη?
Οι νέες τεχνολογίες φάνηκαν αντάξιες των προσδοκιών των εταιρειών? ,
Οι εταιρείες συνεχίζουν να επενδύουν σε αυτήν ?
Πως τα brands επιλέγουν την χώρα και την πόλη στην οποία θα επενδύσουν
…και πολλά άλλα ερωτήματα τα οποία θα απαντηθούν ύστερα από ένα case study που βρίσκεται σε εξέλιξη σε διάφορες οικονομίες και επιχειρηματικούς κλάδους. 
Η ανάγκη μιας γερής και δομημένης οικονομικής στρατηγικής ανάκαμψης  για το επιχειρηματικό γίγνεσθαι και η ανάγκη για επενδύσεις σε σταθερό περιβάλλον, το οποίο μπορεί να ανταπεξέλθει σε δυσκολίες πρωτόγνωρες, επιδεικνύοντας σωστό προγραμματισμό, ευελιξία και ασφάλεια αποτελεί μονόδρομο και μοναδική λύση. 

Τα έσοδα του φόρουμ θα δοθούν σε δομές φιλοξενίας γυναικών και ανήλικων τέκνων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας στην Θεσσαλονίκη.

Η ΕΣΗΜΕΤ I Ένωση Σηματούχων Εταιρειών Θα συνεργαστεί για το TBF I The brands Forum με το project #dontacceptit της πλατφόρμας www.living-postcards.com της Ιλιάδας Ευαγγελίας Κοθρά FB page :

https://www.facebook.com/dontacceptit/
και https://www.iliadakothra.com/dontacceptit/no-reason-feel-bad
Κατά την διάρκεια αυτών των δύο ετών, θα γίνονται ημερίδες ενημέρωσης για την ενδοοικογενειακή βία στην Θεσσαλονίκη.

Για τα επόμενα δύο χρόνια λοιπόν, η Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο ως πόλη φιλοξενίας του forum αυτού. 

Social Media TBF / ΕΣΗΜΕΤ
Facebook: https://www.facebook.com/thebrandsforum
Facebook: https://www.facebook.com/EsimetGR

Σχετικά με την ΕΣΗΜΕΤ 

Η Ένωση Σηματούχων Εταιρειών ιδρύθηκε το 2016 ύστερα από μία μελέτη 4 ετών για το αν πράγματι μία ένωση για τα δικαιώματα των νόμιμων  παραγωγών αυθεντικών προϊόντων και δικαιούχων σημάτων και σχεδίων, πρέπει να υπάρχει στην Ελλάδα.  Η Ένωση Σηματούχων Εταιρειών, έχει στους κόλπους της τους νόμιμους παραγωγούς και δικαιούχους των αυθεντικών προϊόντων/υπηρεσιών, σημάτων, σχεδίων και λοιπών δικαιωμάτων, τα προϊόντα (δηλαδή το τελικό προϊόν με ότι το περιβάλει) και υπηρεσίες των οποίων αντιγράφονται / παραποιούνται από τρίτους με σκοπό την παραγωγή, διάθεση, αποθήκευση και τέλος πώληση/διάθεσή τους στο καταναλωτικό κοινό και με οποιοδήποτε τρόπο.

Σκοπός της είναι να συμβάλλει με την τεχνογνωσία της και το δυναμικό της στην καλύτερη ενημέρωση και εκπαίδευση των Αρμόδιων Υπουργείων, Ελληνικών Διωκτικών Αρχών, Επιμελητηρίων, Δήμων και κάθε άλλης εμπλεκόμενης ήδη υπάρχουσας (και μη) αρχής για την πάταξη του παραεμπορίου ήτοι των απομιμητικών προϊόντων (μόδας, κοσμημάτων, αρωματοποιίας [και σε οποιαδήποτε μορφή αυτών], καλλυντικών, ωρολογοποιίας, δερμάτινων ειδών αλλά και άλλων ειδών που ανήκουν στην ίδια κατηγορία) καθώς και λοιπών ειδών-προϊόντων μη ρητά αναφερόμενων πιο πάνω, αλλά και να ενημερώνει τα μέλη της για το αν θα μπορούσαν να επενδύσουν στην Ελλάδα και σε ποιο τομέα.  Η ΕΣΗΜΕΤ λοιπόν είναι εκείνο το όργανο το οποίο προασπίζει τα δικαιώματα των νόμιμων παραγωγών αυθεντικών προϊόντων.

Η ΕΣΗΜΕΤ, πέρα από τα συνέδρια που έχει επιτυχώς διοργανώσει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την παρουσία ισχυρών και ηχηρών ονομάτων και έχει διοργανώσει δυο φορές επίσημα event του WIPO – Παγκόσμιος Οργανισμός Διανοητικής Ιδιοκτησίας το πρώτο στην Θεσσαλονίκη το 2019 όπου μετά από 125 χρόνια συναντήθηκαν οι απόγονοι του Pierre de Coubertin και του Δημήτριου Βικέλα (πρώτου Προέδρου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής) και φέτος το 2020 διαδικτυακά λόγω COVID19 αναφορικά με την χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας σε διάφορους τομείς,  καθώς επίσης θέσπισε και τα πρώτα βραβεία Intellectual Property Awards.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο tbf@thebrandsforum.net Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν σε 48 ώρες από σήμερα 24/09/2020 να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.thebrandsforum.net (η οποία θα εμπλουτίζεται συνεχώς) να κάνουν την εγγραφή τους για να λαμβάνουν πρώτοι τα newsletter και τα inside news του forum, μέσω των social media του TBF αλλά να επισκεφθούν και την ιστοσελίδα της ΕΣΗΜΕΤ για να μάθουν περισσότερα για την ένωσή μας www.esimet.gr

Επικοινωνία:
Γενικές Πληροφορίες: info@thebrandsforum.net
Press: press@thebrandsforum.net
Επιτροπή Εταιρειών: brands@thebrandsforum.net




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ