Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020
x

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΙΧΜΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΤΑ ΟΤΘ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, μετά την αποχώρησή της από τον Οργανισμό Τουρισμού, εξαπολύει βολές κατά του φορέα για τη διαχείριση των κονδυλίων

Δριμύ κατηγορώ εναντίον του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης, μετά την αποχώρησή της από τον φορέα, εξαπολύει με ανακοίνωσή της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, παραθέτοντας στοιχεία για τα χρήματα που έχει συνεισφέρει στον οργανισμό και υποστηρίζοντας ότι διατέθηκαν για πολιτικό προβολή και όχι για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της πόλης.

Η ΕΞΘ αναφέρει επίσης ότι εκπόνησε για λογαριασμό του ΟΤΘ και του προορισμού στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και προβολής το οποίο «ουδέποτε εφαρμόστηκε και πετάχτηκε στον κάλαθο των άχρηστων».

Η Ένωση Ξενοδόχων, επαναλαμβάνοντας σε ανακοίνωσή της, πως ο Οργανισμός «λειτουργούσε όλα αυτά τα χρόνια μόνο για πολιτική προβολή», καλεί την πρόεδρο του ΟΤΠΜΘ «να δώσει στον κόσμο της Θεσσαλονίκης το marketing plan προβολής της Θεσσαλονίκης που κατά δήλωση της υπάρχει και όλες τις εγκεκριμένες δράσεις από τα πρακτικά του ΔΣ του ΟΤΠΜΘ των ετών που είναι Πρόεδρος για τη διαπίστωση της αλήθειας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΞΘ:

Επιχειρώντας να βάλουμε τέλος στην παραφιλολογία που έχει ξεσπάσει σχετικά με τον ρόλο της ΕΞΘ στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης που προέκυψε μετά την αποχώρηση της Ένωσης από τη διοίκηση του Οργανισμού, παραθέτουμε τα παρακάτω στοιχεία:

Η ΕΞΘ έχει δαπανήσει μέχρι σήμερα για την τουριστική προβολή της πόλης ακριβώς επειδή ο Οργανισμός λειτουργούσε όλα αυτά τα χρόνια ΜΟΝΟ για πολιτική προβολή:

1) Το ποσό των 60.000,00 ευρώ σε μετρητά στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης που πήγαν στράφι (20.000,00 ευρώ τον Μάρτιο του 2006 για το αρχικό αποθεματικό, 20.000,00 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2007 για τη συνδρομή της έτους 2007 και 20.000,00 ευρώ τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2017 για τη συνδρομή της έτους 2017). Επισημαίνεται ότι έως το 2010 ο ΟΤΠΜΘ υπολειτουργούσε.

2) Το ποσό των 190.000,00 ευρώ για τη μισθοδοσία του προσωπικού (εξειδικευμένων επαγγελματιών) του τμήματος μάρκετινγκ για την προβολή του προορισμού που λειτούργησε αδιάληπτα από το Μάρτιο του 2013 έως τον Μάιο του 2018 στα γραφεία της ΕΞΘ. Μάλιστα κατά το τελευταίο τετράμηνο λειτουργίας του τμήματος, ήτοι από το Φεβρουάριο του 2018 έως το Μάιο του 2018 η εξειδικευμένη επαγγελματίας του τμήματος ζητήθηκε και παραχωρήθηκε στον ΟΤΠΜΘ και δούλευε στα γραφεία του, παρ’ ότι συνέχιζε να αμείβεται από την ΕΞΘ. Παράλληλα εκπόνησε για λογαριασμό του ΟΤΘ και του προορισμού στρατηγικό σχεδίου μάρκετινγκ και προβολής το οποίο ουδέποτε εφαρμόστηκε και πετάχτηκε στον κάλαθο των άχρηστων.

3) Το ποσό των 104.000,00 ευρώ σε μορφή παροχής φιλοξενίας σε ξενοδοχεία 5*, 4* και 3* για ταξίδια εξοικείωσης (fam & press trips) που ζητήθηκαν από τον ΟΤΠΜΘ. Οι τιμές που χρησιμοποιήθηκαν για την εκτίμηση του ποσού είναι οι συμβολικές τιμές των 90,00 ευρώ για 5*, 80,00 ευρώ για 4* και 50,00 για 3*.

4) Το ποσό των 180.000,00 ευρώ για διάφορες δράσεις τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ την εξαετία 2012-2018 (συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, Β2Β, εκδηλώσεις, social media κλπ.) για την προβολή του προορισμού.

Κατά συνέπεια η ΕΞΘ δαπάνησε ως μη όφειλε για την τουριστική προβολή και μάρκετινγκ του προορισμού το ποσό των 534.000,00 ευρώ.

Από την ώρα που ο ΟΤΘ δεν μπόρεσε και δεν θέλησε να αξιοποιήσει την επαγγελματία του μάρκετινγκ και το στρατηγικό πλάνο που τα πλήρωνε η ΕΞΘ, δεν επρόκειτο η ΕΞΘ να ξαναδώσει ούτε ένα ευρώ από το υστέρημα των ξενοδόχων-μελών της προς διαχείριση στο σημερινό δίδυμο «Πρόεδρος-Ταμίας ΟΤΠΜΘ».

Για να μην συνεχίζεται στην πόλη αυτή η φιλονικία, παρακαλούμε την Πρόεδρο του ΟΤΠΜΘ να δώσει στον κόσμο της Θεσσαλονίκης το marketing plan προβολής της Θεσσαλονίκης που κατά δήλωση της υπάρχει και όλες τις εγκεκριμένες δράσεις από τα πρακτικά του ΔΣ του ΟΤΠΜΘ των ετών που είναι Πρόεδρος για τη διαπίστωση της αλήθειας.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ