Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020
x

ΣΠΙΡΤΖΗΣ: ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 2015

Ως ορισμό της κακής αντιμετώπισης των έργων από τη Νέα Δημοκρατία χαρακτήρισε ο πρώην υπουργός τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης.

«Αυτά που προβλέψαμε για το μετρό επαληθεύονται. Το έργο είναι σταματημένο και έχει επανέλθει στη κατάσταση που το παραλάβαμε το 2015», δήλωσε ο πρώην υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, σε επίσκεψη που πραγματοποίησε σε εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης.

«Σε όποιον σταθμό και να πάει κανείς υπάρχουν από ελάχιστοι έως καθόλου εργαζόμενοι. Το έργο θα έπρεπε ήδη να έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία. Αντ` αυτού αυτό που μας ενημέρωσε ο σύλλογος εργαζομένων είναι η ειδοποίηση που έλαβε από την εταιρεία για μειώσεις μισθών και για εθελούσιες αποχωρήσεις» δήλωσε ο πρώην υπουργός από το εργοτάξιο της Αγίας Σοφίας, το οποίο επισκέφτηκε με την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου και τον συντονιστή της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ Α` Θεσσαλονίκης, Χρήστο Δουϊτση.

«Έχουμε πει από καιρό ότι όσο και να θέλει μια κυβέρνηση να βοηθήσει μια εταιρεία δε μπορεί να το κάνει χωρίς ένα γενναίο πρόγραμμα υποδομών για να στηριξει τη χώρα στην οικονομική κρίση που ζούμε. Η Νέα Δημοκρατία κινείται σε εντελώς άλλη λογική και τις συνέπειες τις βλέπουμε καθημερινά. Εκατοντάδες εργαζόμενοι απολύονται από τα έργα και από το μετρό Θεσσαλονίκης», τόνισε ο κ. Σπίρτζης ενώ όπως αναφέρει το stokokkino.gr χαρακτήρισε παρελθόν το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε ο κ. Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ για ολοκλήρωση το Μετρό το 2023.

«Τον Ιούνιο που επισκέφθηκε ο υπουργός Υποδομών το έργο μιλούσαν για αυξήσεις εργαζομένων τώρα μιλούν για απολύσεις και μειώσεις των μισθών. Αυτή είναι καταστροφική πολιτική για τη χώρα» σημείωσε εκφράζοντας τη στήριξή του στους εργαζόμενους. Επεσήμανε, ακόμη, ότι σε περίπτωση που προχωρήσουν οι μειώσεις μισθών και το έργο παραμείνει σταματημένο θα επικρατήσουν «πιο ενεργές κινηματικές λογικές».

Αναφορικά με τον σταθμό Βενιζέλου δήλωσε πως πρόκειται για τον «ορισμό της κακής αντιμετώπισης των έργων από τη ΝΔ». «Ανεξάρτητα από τη δική μας διαφωνία για τον τρόπο που θέλουν να χειριστούν την πολιτιστική μας κληρονομιά θα μπορούσαν να μη δώσουν τρία χρόνια παράταση σε όλο το έργο αλλά να το ολοκληρώσουν σύμφωνα με το παλιό χρονοδιάγραμμα, έτσι ώστε να μην εγείρονται στη συνέχεια αιτήματα αποζημιώσεων καθώς συμπαρασύρεται όλο το έργο από έναν σταθμό» είπε συγκεκριμένα.

«Η Θεσσαλονίκη έχει υποφέρει δεκαετίες, το έργο θα μπορούσε ήδη να ξεκινήσει τη δοκιμαστική λειτουργία και σε ένα χρόνο να παραδοθεί για χρήση. Είναι απαράδεκτο να δίνεται παράταση τριών χρόνων από τον πρωθυπουργό χωρίς να υπάρχει καμία εισήγηση από καμία υπηρεσία και στη συνέχεια να τρέχουν να καλύψουν την εξαγγελία. Δυστυχώς ούτε αυτή η εξαγγελία θα ικανοποιηθεί» κατέληξε.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων Σταύρος Στέτσικας είπε: «Η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ανακοίνωσε οριζόντιες μειώσεις μισθών, κατεβήκαμε στην Αθήνα μιλήσαμε μαζί τους, τους είπαμε ότι δε θα δεχτούμε μειώσεις. Γνωρίζουν ότι τέλη του 2015 υπογράψαμε μειώσεις 40-50% και σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχτούμε άλλη μείωση. Πραγματοποιήσαμε στάση εργασίας την Πέμπτη, ενημερώθηκαν όλοι οι συνάδελφοι και αποφασίσαμε ότι σε περίπτωση που και ένας εργαζόμενος ενημερωθεί για μείωση στον μισθό του θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις».

Πληροφορίες/φωτογραφία: stokokkino.gr




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ