Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020
x

ΠΟΔΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Από τις ΗΠΑ και τη Ν.Ζηλανδία μέχρι τη Γαλλία και το Ομάν ταξιδεύουν οι ποδιές της BlueBerryStuff, δημιουργίες της Αργυρώς Θανοπούλου και των γιων της

Δημιουργεί χειροποίητες ποδιές… υψηλής ραπτικής, με έμπνευση, μοναδικές ιδέες, ιδιαίτερα υλικά και μεγάλες αντοχές. Άλλωστε, αυτός ήταν από την πρώτη στιγμή ο στόχος της, να αναβαθμίσει ένα ένδυμα βαρετό και να του δώσει διαφορετικό χαρακτήρα, χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, το δέρμα, τη δερματίνη και το ντένιμ. Από ζαχαροπλαστεία στο Ιλινόι και εστιατόρια στο Αλικάντε και τη Νίκαια, μέχρι μπαρ στη Μασσαλία και από αρτοποιεία στο Ομάν και την Κύπρο μέχρι γνωστούς σεφ στην Αγγλία και στη Νέα Ζηλανδία, οι ποδιές της Αργυρώς Θανοπούλου και της BlueBerryStuff ταξιδεύουν εδώ και τρία χρόνια σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με τη διαφορετικότητά τους. Η εστίαση και τα καφέ-μπαρ είναι οι βασικοί πελάτες της εταιρείας, αν και στο πελατολόγιό της έχει από barber shops και καταστήματα tattoo artists μέχρι σιδεράδικα και κρεοπωλεία, ενώ πολλές από τις ποδιές της επιλέγονται και ως προσωποποιημένα δώρα.

Με πολύτιμους συμπαραστάτες τους τρεις γιους της, τον Λευτέρη, τον Αναστάση και τον Φίλιππο, που σπουδάζουν οι δύο πρώτοι πολιτικοί μηχανικοί και ο τρίτος διοίκηση επιχειρήσεων, η Αργυρώ Θανοπούλου κατάφερε να κάνει πράξη το woman power, χτίζοντας μια εταιρεία από το μηδέν σε ηλικία 47 ετών, έχοντας αφήσει πίσω της μια διαφορετική επαγγελματική πορεία δύο δεκαετιών.

«Ήθελα οι ποδιές μου να είναι υψηλής ραπτικής. Να θυμίζουν οι ραφές τους ένα καλοραμμένο ρούχο, όχι όμως υπερτιμημένο» λέει στη Voria.gr.

Η επιτυχία της με τις ποδιές, που επιλέγονται από high end επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, της άνοιξε τον δρόμο και σε άλλα ρούχα εργασίας, όπως μπλουζάκια και πουκάμισα, όπως λέει όμως, οι ποδιές παραμένουν η μεγάλη της αγάπη. Άλλωστε, η αγάπη γι’ αυτό που κάνει είναι και το βασικό συστατικό της BlueBerryStuff, που ακόμα και στις φωτογραφίσεις των δημιουργιών της μετατρέπεται σε μια μεγάλη ενθουσιώδη παρέα, με τους γιους της και τους φίλους τους.



Οι κύκλοι που έκλεισαν και ο νέος που άνοιξε

Η Αργυρώ Θανοπούλου εργάστηκε επί 22 χρόνια σε εταιρεία που κατασκεύαζε πισίνες και σιντριβάνια, την οποία δημιούργησαν από κοινού με τον πρώην άντρα της. Κάποια στιγμή ο προσωπικός κύκλος έκλεισε, συμπαρασύροντας και τον επαγγελματικό και ήταν η ώρα για μια νέα αρχή. Με το επιχειρηματικό know how των δύο αυτών δεκαετιών να είναι πλούσιο, η Αργυρώ Θανοπούλου αποφάσισε, με τη συνδρομή των τριών γιων της, να κάνει ένα εντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό βήμα, επιλέγοντας ως αντικείμενο τις ποδιές, επαγγελματικές, αλλά και για οικιακή χρήση. Η ίδια αντιπαθούσε τις ποδιές, αφού τις θεωρούσε μονότονες και όταν κάποια στιγμή είδε μια λουλουδάτη σε ένα περιοδικό, σκέφτηκε πόσο δημιουργικό θα μπορούσε τελικά να γίνει αυτό το ένδυμα στα κατάλληλα χέρια.

Η Αργυρώ Θανοπούλου με τους γιους της

Μεγαλωμένη ανάμεσα στα ρούχα, αφού η οικογένειά της είχε μακρά ενασχόληση με το ένδυμα και τα δερμάτινα είδη, σχεδίαζε από μικρή και έραβε για δική της χρήση. Πάντα ήθελε να ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό, όταν παντρεύτηκε όμως, η επαγγελματική της ζωή πήρε άλλη πορεία. Έτσι, όταν οι ποδιές βρέθηκαν στον δρόμο της, ξανακάθισε στα θρανία, φρεσκάροντας τις γνώσεις της γύρω από την ραπτική και τα πατρόν και άρχισε να κάνει τις επαφές της με προμηθευτές και άλλους συνεργάτες. Αποτέλεσμα ήταν το 2017 να δημιουργήσει την BlueBerryStuff, με στόχο μάλιστα να ασχοληθεί μόνο με τις αγορές του εξωτερικού, αφού ήθελε να αποφύγει την ελληνική κρίση. Διαθέτοντας την εμπειρία της εξωστρέφειας μέσω της προηγούμενης εταιρείας, κατάφερε σε μία τριετία να βλέπει τις ποδιές της στη Γερμανία, την Αγγλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελβετία, τις ΗΠΑ -όπου πραγματοποιεί το ήμισυ των εξαγωγών της- το Ομάν, το Ντουμπάι, την Αυστρία και τη Νέα Ζηλανδία. Μάλιστα, πλέον οι πωλήσεις εξωτερικού αποτελούν το 50% του τζίρου της εταιρείας, ενώ στόχος είναι αυτό το ποσοστό να διευρυνθεί περαιτέρω. Παρότι η ελληνική αγορά δεν ήταν στα σχέδιά της, σύντομα η δουλειά της έγινε γνωστή και εντός συνόρων και δημιουργήθηκε πελατολόγιο και στο εσωτερικό.