Δευτέρα 25 Μαΐου 2020
x

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Με μότο «Raw is the new luxury» η εταιρεία luxury food «Πythagorean Secrets» επενδύει σε ανεπεξέργαστα τρόφιμα, με κριτήρια παράδοση και ποιότητα.

Αντλεί έμπνευση από τη φιλοσοφία του Πυθαγόρα, πατριάρχη του χορτοφαγικού κινήματος, και πιστεύει πως το παρελθόν και η επιστροφή στα… βασικά, όταν οι τροφές δεν υποβάλλονταν στη σημερινή επεξεργασία, είναι το νέο μέλλον για τη διατροφή. Γι’ αυτό και όταν οι άλλοι πάνε μπροστά, εκείνη επιλέγει να κάνει βήματα πίσω, υιοθετώντας το μότο «Raw is the new luxury» (το ωμό, ανεπεξέργαστο είναι η νέα πολυτέλεια).

Ο λόγος για την θεσσαλονικιώτικη εταιρεία «Πythagorean Secrets» (Πυθαγόρεια Μυστικά), που ξεκίνησε το 2014 από την Παρθένα Παστραφίδου ως εταιρεία αρωματικών φυτών και με τα χρόνια εξελίχθηκε σε μια εταιρεία luxury food. Η «Πythagorean Secrets», μέσα από τη συνεργασία με περισσότερους από 20 μικρούς παραγωγούς και με κριτήρια τον αγνό και αυθεντικό χαρακτήρα των προϊόντων τους, αλλά και τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής, επιλέγει διατροφικά είδη που ανακαλούν γευστικές μνήμες του παρελθόντος και τους δίνει τη σφραγίδα της.

Πυθαγόρεια μυστικά σε πολυτελείς συσκευασίες

Από ξηρούς καρπούς, όσπρια, πλιγούρι, τσάι του βουνού, μέλια και μαρμελάδες μέχρι αποξηραμένα φρούτα και λαχανικά, οργανικά βότανα, ζυμαρικά από δίκοκκο σιτάρι, αλλά και ελιές και ελαιόλαδα, η «Πythagorean Secrets» κλείνει αυθεντικές γεύσεις της ελληνικής γης σε συσκευασίες που παραπέμπουν σε πολυτελή κουτιά… αρωμάτων, στοχεύοντας σε μια πιο απαιτητική και luxury αγορά.

Έτσι σήμερα η εταιρεία έχει πελάτες στον χώρο της διοργάνωσης συνεδρίων, με μεγάλες επιχειρήσεις, ελληνικές και ξένες, να αξιοποιούν τα προϊόντα της ως επιχειρηματικά δώρα, αλλά και στον τουριστικό-ξενοδοχειακό κλάδο, ενώ εξάγει σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, σκανδιναβικές χώρες και Ντουμπάι. Αυτή την περίοδο μάλιστα έχει επαφές με Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς θέλει να συστήσει σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές τις αρετές των ελληνικών προϊόντων.

«Η πρώτη έμπνευση ήρθε από τα αρωματικά φυτά και την επιθυμία μου να μυήσω τους καταναλωτές στις ευεργετικές ιδιότητες των αγαθών της ελληνικής φύσης, μέσα από τα αρχαία διδάγματα του Πυθαγόρα και την πυθαγόρεια διατροφή. Στη συνέχεια όμως είδα πως υπήρχαν πολλά περισσότερα πίσω από την αρχαία αυτή σοφία» λέει στη Voria.gr η Παρθένα Παστραφίδου, που σχεδιάζει μάλιστα η ίδια τις συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας.

Εδώ και ένα χρόνο η «Πythagorean Secrets» έχει ξεκινήσει ακόμα ένα concept, δημιουργώντας μια σειρά με το όνομα «No guilt satisfaction» (απενοχοποιημένη απόλαυση), η οποία απευθύνεται σε ένα κοινό με ακόμα μεγαλύτερες απαιτήσεις από τη διατροφή του. Προϊόντα χωρίς ζάχαρη και χωρίς συντηρητικά, όπως καραμέλες με χυμό φρούτων, παστέλια μόνο με μέλι και σουσάμι, αφυδατωμένα φρούτα και αποξηραμένα λαχανικά είναι μερικά μόνο από τα είδη της νέας σειράς.

Από τη γλωσσολογία στα αγροδιατροφικά προϊόντα

Η Παρθένα Παστραφίδου σπούδασε γλωσσολογία στην Ιταλία, υπήρξε μαθήτρια του Ουμπέρτο Έκο, ενώ ανέκαθεν αγαπούσε και μελετούσε την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, διαπιστώνοντας την έντονη σύνδεσή της με την ελληνική γη και τη διατροφή. Αρχικά ασχολήθηκε με τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, με αιχμή την προβολή των ελληνικών προϊόντων, στη συνέχεια όμως αποφάσισε να δημιουργήσει μια επιχείρηση, για να δείξει εμπράκτως τον θαυμασμό της για τον αγροδιατροφικό πλούτο της χώρας μας.

«Μετά τα αρωματικά φυτά, είδα ένα κενό στην αγορά. Ήθελα να δώσω τη σφραγίδα της Πythagorean Secrets και σε άλλα εξαιρετικά προϊόντα της ελληνικής γης, εφαρμόζοντας για την παραγωγή τους αυστηρές προδιαγραφές και επιλέγοντάς τα με κριτήρια την ποιότητα και την αυθεντικότητά τους» λέει η Παρθένα Παστραφίδου, εξηγώντας πως, πέρα από την ανάδειξη των ωφελειών των ανεπεξέργαστων τροφίμων, στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τους μικρούς παραγωγούς να επιβιώσουν και να συντηρήσει τους παραδοσιακούς τρόπους με τους οποίους παράγουν τα προϊόντα τους, μακριά από την βιομηχανική, μαζική παραγωγή. «Back to basics είναι η βάση για τις συλλογές που έχουμε δημιουργήσει και η ανταπόκριση είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική» εξηγεί στη Voria.gr.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ