Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021
x

ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΖΗΤΑ Η ΕΥΘΥΜΙΟΥ

Η βουλευτής κατέθεσε με σχετικό υπόμνημά της την πρότασή της για τοποθέτηση οπτικής ίνας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Θεσσαλονίκης.

Με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη συναντήθηκε η βουλευτής της ΝΔ, Άννα Ευθυμίου.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε η βουλευτής κατέθεσε με σχετικό υπόμνημά της την πρότασή της για τοποθέτηση οπτικής ίνας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Θεσσαλονίκης.

Ο Υπουργός εξέφρασε την άποψη του ότι είναι επωφελής η πρότασή της και σημείωσε πως οι μελλοντικές ενέργειες του Υπουργείου συγκλίνουν στο να παρέχονται υπηρεσίες σε όλα τα σχολεία της χώρας fiber to the school, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των οπτικών ινών στις συνδέσεις διαδικτύου.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν οι ενέργειες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, καθώς και για την πορεία υλοποίησης του έργου «Σύζευξις ΙΙ».

«Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί η προσβασιμότητα όλων των μαθητών της Θεσσαλονίκης σε αναβαθμισμένες ευρυζωνικές συνδέσεις, διότι με την ορθή χρήση των εργαλείων που μας προσφέρει η τεχνολογία αφενός βελτιώνεται η λειτουργία των εργαστηρίων πληροφορικής και διευκολύνεται η εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία, αφετέρου προάγονται οι ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών. Δεδομένου ότι στη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε η τηλεκπαίδευση καθίσταται αναγκαία προκειμένου να μείνουν οι μαθητές σε επαφή με την εκπαίδευση, κρίνεται επωφελής η τοποθέτηση οπτικής ίνας στις σχολικές μονάδες της Θεσσαλονίκης και η μετάβαση των συνδέσεων τους σε πιο γρήγορο ίντερνετ», δήλωσε η Άννα Ευθυμίου.

Όπως διαβεβαίωσε τη βουλευτή ο κ. Πιερρακάκης, οι προσπάθειες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στοχεύουν στη δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών από πλευράς τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών για τα σχολεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ