Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020
x

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΑΠΟ ΤΟ 2011

Μέχρι σήμερα έχουν γίνει 855,9 εκατ. κλήσεις για εφαρμογές διαλειτουργικότητας της ΑΑΔΕ τόσο από τη δημόσια διοίκηση όσο και από τις επιχειρήσεις

Από το 2011 μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί 855,9 εκατ. κλήσεις για εφαρμογές διαλειτουργικότητας της ΑΑΔΕ τόσο από τη δημόσια διοίκηση όσο και από τις επιχειρήσεις. Από αυτές, οι 712,6 εκατ. πραγματοποιήθηκαν από το 2016 και μετά.

Η ΑΑΔΕ, από το 2011, διαθέτει τα πληροφοριακά της συστήματα (TAXIS, TAXISnet) για να αναπτυχθούν διαλειτουργικότητες με άλλα συστήματα της Δημόσιας Διοίκησης και των Επιχειρήσεων.

Έκτοτε έχουν υλοποιηθεί σταδιακά περισσότερες από 30 διαφορετικές διαλειτουργικότητες με Πληροφοριακά Συστήματα φορέων της Δημόσιας Διοίκησης αλλά και επιχειρήσεων, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Οι διαλειτουργικότητες επιτυγχάνονται με τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών (web services) που είναι αυτόνομα λογισμικά τα οποία επιτρέπουν την απευθείας ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ συστημάτων, μέσω Internet, με τη χρήση ανοικτών προτύπων και πρωτοκόλλων.

Σημαντικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών υπηρεσιών είναι ότι μπορούν να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες. Πχ. η διαδικτυακή υπηρεσία για χορήγηση στοιχείων φορολογικού μητρώου για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από 100 φορείς (υπουργεία, δήμοι, οργανισμοί, ταμεία κ.ά.).

Δείτε εδώ τον κατάλογο Διαδικτυακών Υπηρεσιών προς τη Δημόσια Διοίκηση και τις Επιχειρήσεις.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ