Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020
x

ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ αναγνώρισε ότι η Θεσσαλονίκη έχει μείνει πίσω στην ενίσχυση του στόλου, που αναμενόταν εντός Σεπτεμβρίου.

«Γίνεται αγώνας δρόμου να ταξινομηθούν τα 180 οχήματα, άμεσα, τα οποία έχει ξεκινήσει ήδη να παραλαμβάνει ο ΟΑΣΘ από τον ανάδοχο στην Αθήνα, ενώ σε αυτά τα 180 οχήματα θα προστεθούν και τα 50 οχήματα, που εξασφάλισε με δική του πρωτοβουλία ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Έτσι 230 λεωφορεία θα προστεθούν στα 230 που κυκλοφορούν σήμερα».

Τα παραπάνω δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Τόσκας σε συνέντευξή του στο Radio North 98, αναγνωρίζοντας ότι η Θεσσαλονίκη έχει μείνει πίσω την ενίσχυση του στόλου, που αναμενόταν στα τέλη Σεπτεμβρίου: «Ασκούμε πολύ σημαντικές πιέσεις και έχουμε επαφή και με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ενσωμάτωση αυτών των οχημάτων μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου. Σχεδόν κάθε δέκα ημέρες θα ενσωματώνεται σημαντικός αριθμός οχημάτων στον στόλο του ΟΑΣΘ».

Ο ίδιος ανέφερε ότι ήδη γίνονται επαφές, προκειμένου σε δύο χρόνια να προστεθούν επιπλέον λεωφορεία εκ των οποίων αρκετά θα είναι ηλεκτροκίνητα. «Το υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών αυτή τη στιγμή μαζί με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και σε συνεργασία με τους οργανισμούς, με τον πάροχο και εμάς, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη προγραμματίζει έναν νέο διαγωνισμό για περίπου 250 με 300 λεωφορεία, για τη Θεσσαλονίκη, τα οποία μπορούν σε δυο χρόνια από σήμερα να παραληφθούν. Από αυτά τα λεωφορεία το 30% με 40% αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητα»

Όσον αφορά στο Μετρό, ο κ. Τόσκας εξέφρασε την εκτίμηση πως το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας στις αρχές του 2023 θα τηρηθεί μετά και την έγκριση της μελέτης για το Σταθμό Βενιζέλου από το ΚΑΣ, καθώς, ακόμα κι αν υπάρξει καθυστέρηση εν αναμονή της έκδοσης απόφασης του ΣτΕ επί των προσφυγών, «η Αττικό Μετρό προετοιμάζεται να εργαστεί σε τρεις βάρδιες».

Αναφερόμενος στον προαστιακό έκανε λόγο για ένα έργο χρήσιμο για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο δεν θα απαιτούσε και τεράστια κονδύλια: «Μιλάμε για μια γραμμή που ο ένας της κλάδος μπορεί να εξυπηρετεί το Καλοχώρι και τη Σίνδο και ο άλλος κλάδος μπορεί να εξυπηρετεί τα Διαβατά, σχεδόν παράλληλα με την οδό Μοναστηρίου. Ωστόσο ο προαστιακός είναι στη δικαιοδοσία της ΕΡΓΟΣΕ. Δυστυχώς τα σιδηροδρομικά έργα στην Ελλάδα δεν πήγαν τόσο γρήγορα, όσο θα περίμενε κανείς και οι προτάσεις δεν ωριμάζουν τόσο γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση έχουβν γίνει επαφές και περίπου στα τέλη Οκτωβρίου πρόκειται να ανατεθεί η οριστική μελέτη για την κατασκευή αυτού του κομματιού του προαστιακού.»




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ