Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022
x

NIRRA: ΤΟ ΔΙΕΘΝΩΣ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΜΕΛΙ ΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΩΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το πολυτελές brand του Νίκου Βλαχούδη ταξιδεύει σε Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία, Λουξεμβούργο, Ελβετία, Χονγκ Κονγκ και Μακάο, σαρώνοντας τα βραβεία.

Όταν ήταν μικρός, κάνοντας ποδηλατάδα στις περιαστικές δασικές περιοχές της Θεσσαλονίκης με τους φίλους του, έβλεπε με δέος χρωματιστές κυψέλες να είναι στημένες κατά τόπους και αναρωτιόταν τι ήταν ακριβώς. Τότε δεν φανταζόταν πως, όταν μεγάλωνε, κάποιες άλλες κυψέλες, οι δικές του αυτή τη φορά, θα πρωταγωνιστούσαν στη ζωή του και θα γίνονταν η εκκίνηση για το μέλι του, με το brand Nirra, που βρίσκεται πλέον στα πιο εκλεκτά ράφια των αγορών του εξωτερικού. Ο 36χρονος Θεσσαλονικιός Νίκος Βλαχούδης, αν και σπούδασε κομμωτής και μετεκπαιδεύτηκε μάλιστα και στο Λονδίνο, εργαζόμενος χρόνια και ως εκπαιδευτής σε ακαδημίες κομμωτικής, αποφάσισε μέσα στην κρίση να κάνει μια στροφή 180 μοιρών στην καριέρα του και να αναζητήσει τον δρόμο του στον πρωτογενή τομέα.

Η επιλογή αυτή, που υπαγορεύτηκε σε μεγάλο βαθμό και από την προσήλωσή του στην υγιεινή διατροφή, τον οδήγησε στη δημιουργία της εταιρείας Nirra το 2016, με το ομώνυμο πολυτελές brand που ταξιδεύει ήδη στις αγορές της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Αγγλίας, του Λουξεμβούργου, της Ελβετίας, του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο, ενώ ετοιμάζεται να ανοίξει πανιά και για τη Βόρειο Αμερική και δη τον Καναδά. Μάλιστα, πλέον περί το 85% του τζίρου της Nirra προέρχεται από το εξωτερικό, εκπληρώνοντας τον αρχικό στόχο του Νίκου Βλαχούδη που ήταν ο εξαγωγικός προσανατολισμός.

Από το 2016 δε μέχρι και σήμερα κάθε χρονιά σαρώνει με τα προϊόντα της στα Great Taste Awards, ενώ έχει διακριθεί και για τον σχεδιασμό των μελιών της. Σήμερα η Nirra διαθέτει τέσσερις κωδικούς μελιού –πευκόμελο, μέλι δάσους, μέλι βελανιδιάς και μέλι κάστανου- ενώ προσεχώς θα κυκλοφορήσει μια νέα σειρά μελιών με δύο κωδικούς –μέλι πεύκου με μαστίχα Χίου και μέλι άγριας βελανιδιάς- πιο προσβάσιμη στο ευρύ κοινό και με ακόμα μεγάλη συγκέντρωση σε θρεπτικά στοιχεία.

Η εντυπωσιακή συσκευασία και το logo της αρκούδας Nirra



Πέραν όμως της ποιοτικής διαφοροποίησης και της παλέτας γεύσεων, αρωμάτων και υφών που πετυχαίνουν τα μέλια Nirra, σύμφωνα με το Νίκο Βλαχούδη, ένα από τα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα είναι η αισθητική των συσκευασιών τους, που εντυπωσιάζει τόσο τις ξένες όσο και την εγχώρια αγορά. Ο γυάλινος περιέκτης όπου κυριαρχεί το logo της αρκούδας, της Nirra, δοσμένο με μια αφαιρετική μορφή, εμπνευσμένο από τη διάταξη της κυψέλης και τυπωμένο με χρυσό, αλλά και το καπάκι από αυθεντικό ξύλο οξιάς, κάνουν τα προϊόντα της Nirra να προσελκύουν τα βλέμματα στο ράφι. Έτσι, δεν είναι τυχαίο το ότι τα μέλια Nirra βρίσκονται σε μεγάλες πεντάστερες ξενοδοχειακές μονάδες και resort της Ελλάδας, τόσο στον μπουφέ όσο και ως επιλογή δώρου για τους εκλεκτούς πελάτες, αλλά και σε επιλεγμένα ντελικατέσεν, κάβες, μπουτίκ τροφίμων και concept stores εντός και εκτός συνόρων. Μάλιστα, σε μια συσκευασία δώρου που διαθέτει η εταιρεία με πέντε κωδικούς, τα δύο βαζάκια περιέχουν και βρώσιμο χρυσό, ενώ κάθε ένα προϊόν αποσπάται, ώστε να δώσει τη δυνατότητα του μοιράσματος με άλλους.  

Η Nirra, το όνομα της οποίας είναι ένα ακρωνύμιο από αρχικά ονομάτων ατόμων που μύησαν το Νίκο Βλαχούδη στην μελισσοκομία, μεταξύ των οποίων και ο ερασιτέχνης μελισσοκόμος παππούς του Νίκος, διαθέτει 300 κυψέλες που ταξιδεύουν κάθε χρόνο σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο, από την Κερκίνη και το Χολομώντα μέχρι την Άρτα, σε μια νομαδική περιπλάνηση που επηρεάζει τα αρώματα και τις γεύσεις των μελιών της.

Το καμπανάκι της επιστροφής στη φύση και οι σπουδές

Νίκος Βλαχούδης 
 
Όταν το καμπανάκι της επιστροφής στη φύση χτύπησε για το Νίκο Βλαχούδη σε ηλικία μόλις 25 χρονών, το 2010, έκανε τα πάντα για να μυηθεί στον κόσμο των μελισσών. Έτσι, παρακολούθησε μαθήματα στο ΕΘΙΑΓΕ του Αγίου Μάμα και στη συνέχεια και στο ΑΠΘ, ενώ το 2014 έδωσε πανελλήνιες και μπήκε στη Γεωπονική Σχολή. Όταν πια το 2016 και έχοντας αναπτύξει έναν σημαντικό αριθμό κυψελών, παράγοντας μέλι κυρίως για την οικογένεια και τους φίλους του, βρέθηκε αντιμέτωπος με το δίλημμα αν θα ξαναέφευγε για το εξωτερικό ή θα έμενε στην Ελλάδα, περνώντας τη μελισσοκομική του ενασχόληση σε άλλο επίπεδο, η αγάπη του για τις μέλισσες υπερίσχυσε και οδήγησε στη δημιουργία της Nirra.



«Πιστεύω στο προϊόν μου και θέλω ο σχεδιασμός του να αντανακλά τις αξίες και τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Ήθελα το μέλι μου να διαφέρει στο ράφι και εκτός από ποιοτικό να είναι και όμορφο. Άλλωστε, στόχος ήταν να επεκταθεί η εμπειρία του καταναλωτή» λέει στη Voria ο Νίκος Βλαχούδης. 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ