Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020
x

ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΜΠΕΗ ΧΑΜΑΜ (VIDEO)

Καμία βελτίωση μέχρι το τέλος του 2018 στο επικίνδυνο σημείο πριν τη στάση «Πλατεία Αριστοτέλους» - Αδυναμία συνεννόησης μεταξύ δήμου και Αττικό Μετρό

Τουλάχιστον μέχρι το τέλος του χρόνου θα παραμείνει κλειστό το πεζοδρόμιο μπροστά από το Μπέη Χαμάμ, (Λουτρά Παράδεισος) στην οδό Εγνατία. 

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο, λίγο πριν τη στάση «Πλατεία Αριστοτέλους» του ΟΑΣΘ, στη συμβολή με την οδό Μητροπολίτου Γενναδίου, όπου το πεζοδρόμιο παραμένει κλειστό εδώ και σχεδόν δύο χρόνια.

Πεζοί, ΑμΕΑ και γονείς με παιδικά καρότσια υποχρεώνονται να περπατούν πάνω στο οδόστρωμα, με κίνδυνο να παρασυρθούν από κάποιο διερχόμενο όχημα, αφού στο πεζοδρόμιο έχει γίνει καθίζηση και περιμετρικά έχουν τοποθετηθεί κάγκελα. 

Το ζήτημα είχε αναδείξει στα μέσα Μαΐου η Voria.gr, μετά και από σχετική ανάρτηση στο Facebook του πρώην βουλευτή Β' Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Γαλαμάτη. 

Σύμφωνα με τις τότε πληροφορίες, το έργο θα έπρεπε να έχει δημοπρατηθεί μέσα στον Ιούλιο, ώστε να ολοκληρωθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα. Όμως, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Voria.gr η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Ζουρνά, το πεζοδρόμιο δεν θα έχει επισκευαστεί πριν το τέλος του 2018.

Όπως εξήγησε η ίδια, οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου δεν διαθέτουν τα κατάλληλα προγράμματα στατικών υπολογισμών που απαιτούνται για την εκπόνηση σχετικής μελέτης. Για τον λόγο αυτό, ζητήθηκε η συνδρομή της Αττικό Μετρό που διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία. Η μελέτη ολοκληρώθηκε, εγκρίθηκε από το τοπικό αρχαιολογικό συμβούλιο και εντάχθηκε στο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου, με εξαφαλισμένη χρηματοδότηση.

Όμως, οι «επίμαχοι» στατικοί υπολογισμοί από την Αττικό Μετρό δεν είχαν συμπεριληφθεί στη μελέτη. «Φάγαμε έναν χρόνο στην αλληλογραφία και τελικά δεν έγινε τίποτα, η μελέτη ήταν ελλιπής», αναφέρει για τη συνεργασία με την Αττικό Μετρό η κ. Ζουρνά.

Σε επικοινωνία που είχε η Voria.gr με την Αττικό Μετρό, αναφέρθηκε ότι αρμόδιος είναι μόνο ο δήμος και η εταιρεία έκανε ό,τι έπρεπε από την πλευρά της.

Έτσι, ο δήμος σκοπεύει πλέον να αναθέσει την εκπόνηση νέας μελέτης σε ιδιώτη. Συνεπώς, ώσπου να γίνει η μελέτη και να δημοπρατηθεί το έργο, το πεζοδρόμιο θα παραμείνει στην παρούσα κατάσταση, δηλαδή δεν προβλέπεται να έχει επισκευαστεί πριν το τέλος του χρόνου.

Το συγκεκριμένο σημείο αποτελεί μια μικρή γέφυρα, κάτω από την οποία βρίσκεται ο αρχαιολογικός χώρος του Κρηναίου οικοδομήματος. Υπενθυμίζεται ότι η καθίζηση συνέβη στο εκεί πριν δύο χρόνια, όταν μια κλούβα των ΜΑΤ είχε παρκάρει εκεί και το πεζοδρόμιο δεν άντεξε το βάρος.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ