Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020
x

ΜΕ ARMONIA ΚΑΙ PEPPER ΤΟ ΑΒ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Το ΑΒ Μακεδονία αναβαθμίστηκε προσθέτοντας νέα τμήματα αλλά και καινούργιες ψηφιακές υπηρεσίες με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας

Σε νέα εποχή περνάει το ΑΒ Μακεδονία προσθέτοντας καινούργια τμήματα και νέες ψηφιακές υπηρεσίες στο κατάστημα με στόχο να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία.

Ακολουθώντας τα πράσινα βέλη στους διαδρόμους, ο καταναλωτής οδηγείται στην Armonia, το νέο τμήμα του καταστήματος που είναι αφιερωμένο στην υγιεινή διατροφή και τη φροντίδα του πλανήτη. Εκεί, μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 1.700 προϊόντα μεταξύ των οποίων υπάρχουν βιολογικά, επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον καθώς και φυτικά καλλυντικά.

Όπως αναφέρει η υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Αλεξία Μαχαίρα, η εταιρεία ανταποκρίθηκε στην ανάγκη που εξέφραζαν οι πελάτες για αντίστοιχα προϊόντα αλλά και στη νέα τάση που επικρατεί γύρω από την υγιεινή διατροφή και το wellbeing. Στο ίδιο κλίμα κινείται και το νέο Fresh Juice Bar που προσφέρει φρεσκοστυμμένους χυμούς από φρούτα και λαχανικά που επιλέγει ο πελάτης καθώς και smoothies.

Λίγα μέτρα μακριά βρίσκεται το τρίτο καινούργιο τμήμα του καταστήματος, το «La Fromagerie». Όπως αποκαλύπτει το γαλλικό του όνομα, το νέο τμήμα είναι αφιερωμένο στο τυρί και διαθέτει 100 διαφορετικά είδη τυριών από την Ελλάδα, και χώρες όλου του κόσμου. Τυριά κάθε ποικιλίας αλλά και ξεχωριστές επιλογές, όπως τυριά με αποξηραμένα φρούτα ή τυριά που έχουν ωριμάσει σε γλυκό κρασί, βρίσκονται πίσω από τις γυάλινες βιτρίνες του νέου αυτού χώρου. Παράλληλα, ο πελάτης μπορεί να βρει εκεί και επιλεγμένα κρασιά κατάλληλα για να συνοδεύσουν τα προσφερόμενα είδη τυριού. «Ο Έλληνας αναζητάει το ξεχωριστό», σημειώνει η κ. Μαχαίρα προσθέτοντας πως το «La Fromagerie» επενδύει στην παράδοση που έχει η ΑΒ Βασιλόπουλος στη διαφοροποίηση με τη μεγάλη ποικιλία τυριών που προσφέρει.

Παράλληλα, η αλυσίδα επένδυσε στην τεχνολογία με στόχο να κάνει την αγοραστική εμπειρία πιο εύκολη και διασκεδαστική στο ΑΒ Μακεδονία. Η τεχνολογική αναβάθμιση γίνεται αντιληπτή ήδη από την είσοδο του καταστήματος, όπου τον πελάτη καλωσορίζει ένα φιλικό ρομποτάκι, η Pepper. Η Pepper είναι εκεί για να ψυχαγωγήσει κάνοντας hi5 μέχρι και να διευκολύνει τον πελάτη να κάνει εγγραφή ώστε να αποκτήσει την κάρτα ΑΒ Plus αλλά και να ενημερωθεί για τις τρέχουσες προσφορές.

Ακόμα, το ΑΒ Μακεδονία διαθέτει έναν «ηλεκτρονικό σύμβουλο» κρασιών, που δίνει πληροφορίες για κάθε κρασί διαβάζοντας το barcode, αλλά βοηθάει και τον πελάτη να βρει το κρασί που θέλει ανάλογα με το φαγητό που θα το συνοδεύει και τα προσωπικά του γούστα. Μια αντίστοιχη εφαρμογή υπάρχει και στο Armonia όπου πάλι με την ανάγνωση του barcode, το μηχάνημα δίνει πληροφορίες για την ταυτότητα του προϊόντος, τις θρεπτικές αξίες και τους τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Μια ακόμα καινοτομία αποτελούν τα κιόσκια για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service, που βάζουν τέλος στις ατελείωτες σειρές και τον χρόνο αναμονής καθώς πλέον ο πελάτης ειδοποιείται με μήνυμα στο κινητό του για το πότε φτάνει η σειρά του. Αυτό τον βοηθάει ώστε να εκμεταλλευτεί τον ενδιάμεσο χρόνο για να συνεχίσει τις αγορές του. Στην ίδια λογική έχουν τοποθετηθεί και τα αυτόματα ταμεία. Τέλος, έχουν προστεθεί και κιόσκια με πληροφορίες για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων τα οποία δίνουν χρήσιμες πληροφορίες, ενημερώνουν τους πελάτες για την άφιξη νέων προϊόντων καθώς και για προσφορές αλλά και συνταγές.

Φεστιβάλ «Γεύση από το Μέλλον»

Οι αλλαγές αυτές έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα στα καταστήματα ΑΒ στο Ελληνικό στην Αθήνα και το ΑΒ Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη.

Θέλοντας να γιορτάσει τα 80 της χρόνια αλλά και το πέρασμα της σε νέα εποχή, η ΑΒ Βασιλόπουλος διοργάνωσε το μεγάλο τριήμερο φεστιβάλ «Γεύση από το Μέλλον» που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως και τις 25 Οκτωβρίου στο ΑΒ Μακεδονία. Με οικοδεσπότη του τριημέρου τον γνωστό παρουσιαστή, Γιώργο Λιανό, πραγματοποιήθηκαν διαδραστικά workshops με κορυφαίους experts που αναδείκνυαν τα προϊόντα των νέων τμημάτων και προσέφεραν συμβουλές. Συγκεκριμένα, το αγοραστικό κοινό του καταστήματος είχε την ευκαιρία να μάθει μυστικά για καλή διατροφή, ευζωία και γαστρονομία από τον Άκη Πετρετζίκη που διοργάνωσε live cooking sessions στη γωνιά των «Έτοιμων Γευμάτων AB You'll Love», τη διατροφολόγο, Κατερίνα Βλάχου, τη food blogger, Εύα Μονοχάρη, τον cheese expert, Βασίλη Γκαγκαστάθη και τον sommelier, Γιώργο Κολοβέντζο.

Παράλληλα, ο Zoo 90,8 έκανε Live Broadcast από το κατάστημα ενώ τον εορταστικό τόνο έδινε το συγκρότημα Swingin' Cats με live performance.

Οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρουν πως η ανταπόκριση του κόσμου στα νέα τμήματα είναι θετική και οι αλλαγές αυτές θα εφαρμοστούν σταδιακά σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ