Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019
x

FRAPORT: ΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ, ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Στο δεκάμηνο του 2019 το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» έχει υποδεχθεί επιπλέον 210.000 επισκέπτες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Την ανάγκη υλοποίησης ενός συντονισμένου και στοχευμένου πλάνου από έναν φορέα, που θα εκπροσωπεί όλους όσοι εμπλέκονται άμεσα με την τουριστική εξέλιξη της Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, από το βήμα του Διεθνούς Συνεδρίου της Philoxenia «Dark Tourism». Τόνισε μάλιστα πως μόνο έτσι θα μετουσιωθούν οι δεδομένες προοπτικές της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και θα έχουμε τα αποτελέσματα που όλοι θέλουμε, ενώ σημείωσε πως η Fraport Greece θα είναι αρωγός στην προσπάθεια αυτή.

Αναφερόμενος στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» ο κ. Βήλος έκανε γνωστό πως το 2018 υποδέχθηκε 6,7 εκατ. επιβάτες και στο δεκάμηνο του 2019 έχει υποδεχθεί επιπλέον 210.000 επισκέπτες, σημειώνοντας μια αύξηση κατά 3,6% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη που σημειώνει φέτος το αεροδρόμιο εξακολουθούν να είναι οι επιβάτες του εξωτερικού, οι οποίοι και αποτελούν το 70% του συνόλου. Ήδη στο πρώτο δεκάμηνο του 2019 η κίνηση του εξωτερικού σημειώνει αύξηση μεγαλύτερη του 8%, ενώ εκτιμάται ότι το 2019 οι επιβάτες εξωτερικού θα ξεπεράσουν τα 4,5 εκατ., όταν το 2010 ήταν μόλις 2,2 εκατ. Τη φετινή χρονιά δε η Θεσσαλονίκη προσέλκυσε 13 νέα δρομολόγια εξωτερικού.

Το 2019 σηματοδοτεί, σύμφωνα με τον κ. Βήλο, την ολοκλήρωση των έργων σε 9 από τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport (Χανιά, Ζάκυνθος, Καβάλα, Άκτιο, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σκιάθος, Κεφαλλονιά). Όλα τα κατασκευαστικά έργα δε εκτελούνται με βάση τα χρονοδιαγράμματα του έργου και ολοκληρώνονται στο τέλος του 2020 με την παράδοση των αεροδρομίων Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κω, Μυκόνου και Σαντορίνης.

Συνολικά τα 14 αεροδρόμια αναμένεται να υποδεχθούν τη χρονιά που διανύουμε 30 εκατ. επιβάτες.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ