Σάββατο 30 Μαΐου 2020
x

ΦΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

01/03/2020, 07:43 |
από Μαρία Μαθιοπούλου

ΦΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ

A+
A-

Η BNeF Benefit Hellas, εταιρεία healthcare προϊόντων εμπνεύστηκε πριν από 25 χρόνια το πρώτο φυτικό εντομοαπωθητικό, mfree, που κατέκτησε τις αγορές.

Ήταν η πρώτη στην Ελλάδα, πριν από 25 χρόνια, που εμπνεύστηκε και δημιούργησε ένα φυτικό εντομοαπωθητικό, χρησιμοποιώντας λεμονοευκάλυπτο, όταν στην αγορά κυκλοφορούσαν μόνο βαριά κουνουπέλαια. Η θεσσαλονικιώτικη BNeF Benefit Hellas, εταιρεία healthcare προϊόντων, κατάφερε από τις Σαράντα Εκκλησιές, όπου έχει την έδρα της, να πείσει ακόμα και τους Νεοζηλανδούς να χρησιμοποιήσουν το mfree, τη «ναυαρχίδα» των προϊόντων της, που έγινε συνώνυμο με την φυτική αντικουνουπική προστασία.

Δεν έμεινε όμως μόνο εκεί, αφού δημιούργησε στη συνέχεια μια σειρά κρεμών για ερεθισμούς δέρματος, την Panthenol PLUS, την οποία εμπιστεύονται, μεταξύ άλλων, η Αγγλία και η Ιορδανία, αλλά και μια σειρά φυτικών καλλυντικών, τη Red Water, που έφτασε προ κρίσης να ταξιδέψει μέχρι τα ράφια των φαρμακείων Walgreens σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σικάγο και Μαϊάμι, των Fortnum & Mason του Λονδίνου, αλλά και εμπορικών κέντρων του Χονγκ Κονγκ.

Ο Βασίλης Εφετζής με τα παιδιά του παραλαμβάνει βραβείο για το mfree

 



Η αγάπη για τη φύση

Πίσω από την δημιουργική πορεία της BNeF Benefit Hellas, που επέλεξε ακόμα και το όνομά της για να δείξει πως σκοπός της είναι να… ωφελεί, βρίσκεται ο Βασίλης Εφετζής, ένας άνθρωπος με έμφυτη αγάπη για κάθε τι που προέρχεται από τη φύση, ο οποίος εμπνεύστηκε από αυτήν προτού τα φυτικά προϊόντα γίνουν μόδα.



Σήμερα, η εταιρεία, που διαθέτει πάνω από 150 κωδικούς και απασχολεί 14 άτομα, βρίσκεται με όλα τα προϊόντα της σε περισσότερα από 3.000 φαρμακεία στην Ελλάδα, ενώ διευρύνει συνεχώς τις εξαγωγές της, που φτάνουν στο 40% επί του τζίρου της. Μάλιστα, δρομολογεί ήδη νέα προϊόντα για το 2020 σε όλες τις σειρές της, ενώ πρόσφατα μπήκε και στο κομμάτι των συμπληρωμάτων διατροφής με τη σειρά King’s Reserve.

Λόγω των φετινών 25ων γενεθλίων του mfree, το 2020 είναι χρονιά αφιερωμένη σε αυτό, για το οποίο η εταιρεία βραβεύθηκε πρόσφατα στα Best In Pharmacy Awards, αλλά και στα βραβεία δύο εξειδικευμένων περιοδικών του κλάδου της υγείας, όπου πήρε το βραβείο του κοινού.

Όμως, η αγάπη για τη φύση και το περιβάλλον δεν διέπει μόνο τα προϊόντα της BNeF Benefit Hellas, αλλά και τη γενικότερη φιλοσοφία της, καθώς χρησιμοποιεί για τις συσκευασίες της μόνο ανακυκλώσιμα υλικά και χαρτόνια πιστοποιημένα κατά FSC (Forest Stewardship Council).

Η πρώτη έμπνευση

Ο Βασίλης Εφετζής, Σερραίος στην καταγωγή, σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και μάρκετινγκ, προτού κάνει την πρώτη του εμφάνιση στον χώρο με την ιδιότητα του αντιπροσώπου καλλυντικών προϊόντων και παραφαρμακευτικών ειδών. Φανατικός με ο,τιδήποτε προερχόταν από τη φύση, κατάλαβε σύντομα πως ο φυσικός πλούτος της χώρας μας μπορούσε να γίνει η καλύτερη βάση για να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία. Το πρώτο του προϊόν ήταν το mfree, ένα φυτικό εντομοαπωθητικό, το οποίο το δημιούργησε ανατρέχοντας στις παραδοσιακές λύσεις που έδιναν οι άνθρωποι στα χωριά για να αντιμετωπίσουν τα κουνούπια, όπως ήταν ο ευκάλυπτος και ο βασιλικός. Στην πορεία των ετών το προϊόν αυτό βελτιώθηκε έξι φορές, ενώ πριν από μερικά χρόνια δημιουργήθηκε και μια νέα εκδοχή του με εκχύλισμα άγριας τομάτας. Στην αρχή ο Βασίλης Εφετζής αντιμετώπισε τον σκεπτικισμό των καταναλωτών, από το 1998 όμως το φυτικό αυτό προϊόν άρχισε να κατακτά τον κόσμο και σήμερα έχει ένα μερίδιο 30% στην αγορά των εντομοαπωθητικών, δημιουργώντας, όπως λέει ο Βασίλης Εφετζής στη Voria.gr, τις εξελίξεις. Πλέον το mfree βρίσκεται από τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή και χώρες όπως η Ιορδανία και η Σαουδική Αραβία, μέχρι τη μακρινή Νέα Ζηλανδία.  Αυτό το διάστημα μάλιστα βλέπει Γαλλία και Γερμανία ως τις επόμενες αγορές στόχους. Στη σειρά mfree υπάρχουν επίσης προϊόντα για μετά το τσίμπημα, αλλά και προϊόντα αντιφθειρικής προστασίας.



Με πυξίδα τη φροντίδα και την ομορφιά

Μετά το mfree η BNeF Benefit Hellas δημιούργησε το 1997 την Panthenol PLUS, που παραμένει μέχρι σήμερα από τις πλέον ευπώλητες κατηγορίες της. Μάλιστα, τόσο για την mfree όσο και για την Panthenol PLUS η εταιρεία έχει δημιουργήσει ειδικό τμήμα ιατρικών επισκεπτών που ενημερώνουν τους γιατρούς για τα δύο προϊόντα.

Το 2005 στην ζωή του Βασίλη Εφετζή μπήκε η σειρά φυτικών καλλυντικών Red Water, την οποία εμπνεύστηκε κυριολεκτικά μέσα στο νερό, κολυμπώντας κατά τη διάρκεια διακοπών του στην Κρήτη. Ήταν η στιγμή που σκέφτηκε πως θα μπορούσε να συνδυάσει το νερό με τα σπουδαία υλικά της ελληνικής γης. Έτσι προέκυψε η Red Water, η οποία βασίστηκε στο νερό, το ελαιόλαδο, το θυμάρι και άλλα φυτικά συστατικά και σύντομα έγινε ο εξαγωγικός πολιορκητικός κριός για την εταιρεία, πετυχαίνοντας σημαντική ανάπτυξη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η κρίση όμως που βίωσε η αμερικανική αγορά μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers ανέκοψε τη δυναμική της επέκταση. Η σειρά, εκτός από τις κρέμες, σταδιακά εμπλουτίστηκε με  βαφές μαλλιών, βερνίκια νυχιών και κραγιόν, ενώ αυτή την περίοδο βρίσκεται σε φάση rebranding και άγρας νέων αγορών, όπως η ρωσική και η αμερικανική.
Πριν από έναν χρόνο η εταιρεία δημιούργησε μία ακόμη σειρά, την King’s Reserve, μπαίνοντας στον χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής, με δύο κωδικούς, ο πρώτος με κουρκουμά και ο δεύτερος με πρωτόγαλα και αρώνια.

«Αγαπάω όλες τις σειρές το ίδιο, το mfree όμως ήταν το πρώτο μου προϊόν και έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Βλέπω δε μεγάλη προοπτική γι’ αυτό μπροστά» λέει στη Voria.gr ο Βασίλης Εφετζής. Ο ίδιος δε συμβουλεύει τους καταναλωτές να ελέγχουν αν το εντομοαπωθητικό που επιλέγουν έχει την έγκριση από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.    

Τα δύο παιδιά του Βασίλη Εφετζή, η Μαρία και ο Χάρης, με σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων, μοιράζονται την αγάπη του πατέρα τους για την φύση, μεγάλωσαν μέσα στην εταιρεία και αποτελούν τη φυσική συνέχειά της. Άλλωστε, ήδη η Μαρία ασχολείται με το μάρκετινγκ της BNeF Benefit Hellas, ενώ ο Χάρης είναι υπεύθυνος εξαγωγών.   









ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ