Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022
x

DELIVERY MANAGER: ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΑΓΗΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περί τις 900.000 παραγγελίες έχουν περάσει μέσα από την πλατφόρμα της start up του ηλεκτρολόγου μηχανικού, Ανέστη Δόμβρη, από το 2019

Έβλεπε πολλές τοπικές επιχειρήσεις εστίασης να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις προμήθειες για τη συνεργασία με πλατφόρμες online παραγγελιών και να βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα σημαντικό οικονομικό κόστος, χωρίς μάλιστα να έχουν τη δυνατότητα να «χτίσουν» μια σχέση με τους πελάτες τους. Έτσι, αποφάσισε να δώσει σε κάθε μία ξεχωριστά τη δυνατότητα δημιουργίας ενός αυτόνομου συστήματος online παραγγελιοληψίας που να τους επιτρέπει να γλιτώσουν τις προμήθειες για τις on line παραγγελίες τους και να δημιουργήσουν ένα πελατολόγιο, το οποίο και να μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν.

Ο λόγος για τον 36χρονο ηλεκτρολόγο μηχανικό και μηχανικό ηλεκτρονικών υπολογιστών, Ανέστη Δόμβρη, ο οποίος δημιούργησε στη Θεσσαλονίκη την Delivery Manager, μια start up που είδε τις δουλειές της να ανθούν μέσα στην πανδημία. Μάλιστα, από το 2019 περισσότερες από 900.000 παραγγελίες έχουν περάσει μέσα από τα συστήματά της, ενώ διαθέτει πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει τζίρους της τάξης του 1 εκατ.ευρώ μέσω αυτών.

Η Delivery Manager έχει αναπτύξει για την παροχή της σχετικής υπηρεσίας μια cloud based πλατφόρμα, μέσω της οποίας μπορεί να δημιουργήσει ένα κανάλι απευθείας online πωλήσεων για κάθε επιχείρηση, αλλά και ένα χρήσιμο εργαλείο μάρκετινγκ. Οι εκφάνσεις του καναλιού αυτού είναι mobile (σε Android και Ios) και web εφαρμογές.

Τα πλεονεκτήματα της εν λόγω λύσης, όπως εξηγεί ο Ανέστης Δόμβρης, είναι πως η επιχείρηση που επιλέγει να έχει ένα δικό της online σύστημα παραγγελιοληψίας, μπορεί να «χτίσει» το πελατολόγιό της και να επενδύσει στην πιστότητά του, μπορεί να αναπτύξει μια πολιτική μάρκετινγκ, τρέχοντας προσφορές, καμπάνιες και προγράμματα ανταμοιβής, ενώ, το βασικότερο, δεν πληρώνει προμήθειες επί των παραγγελιών, παρά μόνο το κόστος για την απόκτηση του συστήματος και τη συντήρησή του. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα προπαραγγελίας.

Πλέον οι πελάτες της Delivery Manager ξεπερνούν τους 150 σε όλη την Ελλάδα, ενώ η start up έχει κάνει κινήσεις και στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Γερμανία και την Αγγλία. Μπορεί δε το μεγαλύτερο κομμάτι του πελατολογίου της να είναι επιχειρήσεις εστίασης, όμως μεταξύ των πελατών της υπάρχουν και B2B εταιρείες, ενώ στα πλάνα της είναι και η περαιτέρω επέκταση σε άλλους κλάδους.

«Στόχος της Delivery Manager είναι να προσφέρει ένα άριστα λειτουργικό σύστημα για τον τελικό χρήστη, τον καταναλωτή, εύκολο στη χρήση, αλλά και να καλύπτει τις ανάγκες που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις. Όλη μας η φιλοσοφία έγκειται στην άμεση παραγγελία, χωρίς προμήθεια, στην άμεση καταχώρησή της και στην άμεση παράδοση» λέει στη Voria ο Ανέστης Δόμβρης.

Οι σπουδές στο Πολυτεχνείο και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο Ανέστης Δόμβρης σπούδασε στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενώ συνέχισε με ένα MBA. Από μικρός αγαπούσε τους υπολογιστές και αντιλαμβανόταν τη δυναμική τους. Ήδη μάλιστα από τα φοιτητικά του χρόνια είχε επιχειρηματικές ανησυχίες και ήθελε να βρίσκεται αντιμέτωπος με προκλήσεις. Το online εμπόριο ήταν μία από αυτές και του κίνησε το ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή, καθώς θεωρούσε πως θα υπήρχε πεδίο δόξης λαμπρό τα επόμενα χρόνια. Κάπως έτσι έκανε την πρώτη του προσπάθεια σε συνεργασία με έναν φίλο του, την super discounts, η οποία δεν ευοδώθηκε, αλλά του έδωσε ακόμα μεγαλύτερη δύναμη να συνεχίσει μέχρι να πετύχει. Από το 2012 άρχισε να γεννιέται στο μυαλό του η ιδέα για τη δημιουργία ενός αυτόνομου συστήματος online παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις εστίασης, την οποία μπήκε στη διαδικασία να δουλέψει εντατικά τα επόμενα χρόνια. Όσο ανέπτυσσε το σχετικό λογισμικό, έκανε δοκιμές σε εταιρείες και χρειάστηκε να αλλάξει τρεις φορές τεχνολογία, ώστε να φτάσει το προϊόν του να έχει εμπορική μορφή το 2019. Η Delivery Manager ήταν έτοιμη να λειτουργήσει τον Φεβρουάριο του 2020 και ευρισκόμενη μπροστά στην πανδημία, κατάφερε να αξιοποιήσει στο μέγιστο την ανάγκη των επιχειρήσεων εστίασης για online παραγγελίες. Μάλιστα, μέσα στην πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ