Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020
x

ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΛΓΑΡΩΝ:ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ

Πολλά τα παράπονα αυτοδιοικητικών για την... εξαφάνιση του διευθύνοντος συμβούλου της Εγνατία Οδός ΑΕ Κωνσταντίνου Κουτσούκου

Γράφει ο Σαλονικιός

Κάτι τρέχει με την Εγνατία. Ποια απ' όλες, θα μου πείτε. Δεν αναφέρομαι στον ιστορικό δρόμο ο οποίος διασχίζει τη Θεσσαλονίκη, ούτε βεβαίως στον ομώνυμο αυτοκινητόδρομο ο οποίος διαπερνά τέσσερις βορειοελλαδικές περιφέρειες. Η επισήμανση αφορά τη διοίκηση της εταιρείας Εγνατία Οδός Α.Ε. και ειδικότερα, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Κωνσταντίνο Κουτσούκο. Τις τελευταίες ημέρες έχουν φτάσει στ' αυτιά μου πολλά παράπονα για το γεγονός, όπως μου λένε, της εξαφάνισής του.

Πολλά από τα παράπονα προέρχονται από δημάρχους. Αν και ο Κουτσούκος διαθέτει τουλάχιστον δύο κινητά τηλέφωνα, εν τούτοις, όπως μου μεταφέρεται, δεν απαντά σε κανένα. Μάλιστα, ορισμένοι έχουν αφήσει μήνυμα και στη γραμματέα του, ζητώντας να επικοινωνήσει μαζί τους, αλλά αποτέλεσμα ουδέν.

«Τον ψάχνω εδώ και δέκα μέρες και είναι εξαφανισμένος», μου επισημαίνει, σχεδόν οργισμένος, ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης. Η οργή του έχει να κάνει με τη σχεδόν πειρατική επιχείρηση κατασκευής παράπλευρων διοδίων στα Μάλγαρα, η οποία σταμάτησε προς το παρόν, χάρη στην επέμβαση των κατοίκων της περιοχής. Αυτό συνέβη την περασμένη εβδομάδα. Έκτοτε ο δήμαρχος αναζητεί τον διευθύνοντα σύμβουλο της Εγνατίας Οδού ο οποίος, όμως, παραμένει άφαντος.

«Έχω ζητήσει επανειλημμένως να έρθει να μας ενημερώσει για το τι σκοπεύει να κάνει. Να του πούμε κι εμείς τις προτάσεις και τους προβληματισμούς μας. Όμως εκείνος μας αντιμετωπίζει με πρωτοφανή απαξίωση. Αυτό είναι απαράδεκτο», μου λέει με περισσή αγανάκτηση ο Ιωαννίδης. Ο δε αντιδήμαρχός του Φάνης Αλμπάνης μου εξηγεί ότι αυτό που πάνε να κάνουν στα Μάλγαρα και μάλιστα, στα μουλωχτά, βάζει σε μεγάλες περιπέτειες εκατοντάδες αγρότες. «Έτσι όπως σχεδιάζουν να κατασκευάσουν τον σταθμό διοδίων, αποκλείουν την πρόσβαση σε χιλιάδες στρέμματα από βαρέα οχήματα, όπως οι αλωνιστικές μηχανές κ.ά. Επιπλέον, θέτουν σε κίνδυνο την κεντρική αρδευτική διώρυγα καθώς πάνω απ' αυτήν πάνε να κατασκευάσουν γέφυρα».

Μετά τις αντιδράσεις των κατοίκων και της δημοτικής αρχής η Εγνατία Οδός σταμάτησε τις εργασίες. Στην περιοχή παρέμεινε ένα μηχάνημα το οποίο φυλάσσεται τα βράδια από κάποιους της εταιρείας. Θυμίζω, ότι ανάλογο κατόρθωμα είχε κάνει η Εγνατία και στη Χαλάστρα η οποία επίσης βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του δήμου Δέλτα. Κι εκεί ξεκίνησε να κατασκευάσει παράπλευρο σταθμό διοδίων στα τέλη Γενάρη, επίσης στα μουλωχτά και αναγκάστηκε να διακόψει τις εργασίες, μετά τις αντιδράσεις των κατοίκων. Έκτοτε, η έξοδος προς Χαλάστρα παραμένει κλειστή, αναγκάζοντας τους κατοίκους να πηγαίνουν στα χωριά τους κάνοντας κύκλους, μέσω παρακάμψεων.

Δεν γνωρίζω τους λόγους της εξαφάνισης του Κουτσούκου. Ενδεχομένως να αισθάνεται ότι το πρόβλημα τον υπερβαίνει, καθώς οι αποφάσεις για τα διόδια λαμβάνονται από το ΤΑΙΠΕΔ. Ωστόσο, δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται με τέτοια περιφρόνηση, δήμαρχοι και τοπικές κοινωνίες.

Όπως, μάλιστα, μαθαίνω, ενημέρωση από την Εγνατία Οδό ζητούν και άλλοι παράγοντες της αυτοδιοίκησης, για ζητήματα που αφορούν τις περιοχές τους. Για παράδειγμα, υπήρξαν εξελίξεις τον τελευταίο καιρό στην υπόθεση της κατασκευής του υπόλοιπου τμήματος στον δρόμο Θέρμης – Γαλάτιστας, αλλά επίσημη ενημέρωση επ' αυτών δεν υπάρχει. Περιττό να πω, βεβαίως, ότι ο διευθύνων σύμβουλος δεν απαντά ούτε στις κλήσεις των δημοσιογράφων οι οποίοι, επίσης επιδιώκουν να ενημερωθούν προκειμένου να ενημερώσουν στη συνέχεια και τους πολίτες, αλλά εις μάτην...




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ