Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020
x

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΒΑ

Δύο δικαιούχοι τροφίμων ΤΕΒΑ κατήγγειλαν ότι δεν τους έγινε διανομή την περίοδο των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας. Απάντηση από τον δήμο.

Απάντηση στις καταγγελίες δύο πολιτών ότι δεν έλαβαν τα τρόφιμά τους από την υπηρεσία κατά την περίοδο της καραντίνας δίνει με ανακοίνωσή του ο δήμος Αμπελοκήπων - Μενεμένης.

Υπενθυμίζεται ότι οι εν λόγω δικαιούχοι τροφίμων ΤΕΒΑ κατήγγειλαν ότι δεν τους έγινε διανομή την περίοδο των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας που ελήφθησαν για την προστασία του πληθυσμού από την πανδημία του κορωνοϊού.

Διαβάστε - Αμπελόκηποι-Μενεμένη:Καταγγέλλουν ότι δεν πήραν τρόφιμα στην καραντίνα

Όπως υποστηρίζει ο δήμος, αμέσως μετά τα παράπονα του δικαιούχου έγινε αναζήτηση στις καταστάσεις διανομής και διαπιστώθηκε ότι για τη συγκεκριμένη αίτηση υπήρχε υπογραφή παραλαβής στην κατάσταση.

Σύμφωνα πάντα με τον δήμο, ο ωφελούμενος ενημερώθηκε για το γεγονός και στη συνέχεια κατέθεσε καταγγελία -η μοναδική όλα αυτά τα χρόνια- προς τον δήμο για μη παραλαβή των τροφίμων, αμφισβητώντας την υπογραφή στην κατάσταση.

Ακόμη, όπως υποστηρίζει ο δήμος Αμπελοκήπων - Μενεμένης, ο ωφελούμενος μετά από πολλαπλές προσπάθειες δεν παρουσιάσθηκε και δεν έδωσε καμία εξήγηση για την συμπεριφορά και στάση του, ενώ όλες τις άλλες διανομές τροφίμων ΤΕΒΑ, πριν τη συγκεκριμένη και μετά από αυτήν, παρέλαβε, όπως όλοι, κανονικά τα τρόφιμά του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του δήμου:


Μετά από τόσα χρόνια και μεταξύ χιλιάδων διανομών τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης σε αναγκαιούμενους συμπολίτες μας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μία μόνον «καταγγελία»!

Η κατ’ οίκον διανομή τροφίμων του επισιτιστικού προγράμματος του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ) πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα από Πέμπτη 2 Απριλίου 2020 έως και Τετάρτη 15 Απριλίου 2020 από ειδικά συνεργεία με υπαλλήλους του Δήμου κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας  με τους δικαιούχους.

Τα προϊόντα παραδίδονταν στην είσοδο της πολυκατοικίας ή της μονοκατοικίας και απαιτούνταν υπογραφή του ωφελούμενου κατά την παραλαβή καθώς και επίδειξη ΑΜΚΑ και αστυνομικής  ταυτότητας.

Για τα άτομα που για διάφορους λόγους (π.χ. απουσία από την κατοικία τους) δεν μπόρεσε να πραγματοποιηθεί η κατ’ οίκον παράδοση κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, υπήρξε σχετική πρόβλεψη και η παραλαβή των προϊόντων έγινε τμηματικά σε μεταγενέστερη ημερομηνία από την αποθήκη του Δήμου στην οδό Έλλης Αλεξίου 8, Μενεμένη, κατόπιν ραντεβού.

Σε σύνολο 2.515 αιτήσεων, παρέλαβαν τελικώς 1.838 ωφελούμενοι και παραδόθηκαν συνολικά 3.878 τελάρα που αντιστοιχούν σε περίπου 32 τόνους.

Την Τετάρτη 15 Απριλίου 2020 προσήλθε στην υπηρεσία ο ωφελούμενος του ΤΕΒΑ Γ.Π. (συνδικαιούχος της αίτησης με κύρια ωφελούμενη την Β.Σ.) για να παραπονεθεί ότι δεν έχει παραλάβει τα προϊόντα του ΤΕΒΑ. Άμεσα έγινε αναζήτηση στις καταστάσεις διανομής και διαπιστώθηκε ότι για τη συγκεκριμένη αίτηση υπήρχε υπογραφή παραλαβής στην κατάσταση.

Ο ωφελούμενος Γ.Π. ενημερώθηκε για το γεγονός και στη συνέχεια κατέθεσε αίτηση-καταγγελία προς τον δήμο για μη παραλαβή των τροφίμων, αμφισβητώντας την υπογραφή στην κατάσταση.

Έκτοτε έγιναν πολλαπλές προσπάθειες επικοινωνίας από την υπηρεσία καθώς από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο  ώστε να μπορέσει να συζητηθεί το αίτημα-καταγγελία του, οι οποίες όμως δυστυχώς δεν απέδωσαν καθώς ο ωφελούμενος Γ.Π. δεν προσήλθε στα καθορισμένα ραντεβού.

Καθώς διαφαινόταν ότι ήταν αδύνατη η επικοινωνία, την Τρίτη 2 Ιουνίου 2020 εστάλη στον ωφελούμενο-καταγγέλλοντα Γ.Π. η με αρ. πρωτ. 7444/2-6-2020 συστημένη επιστολή μας ώστε να επιτευχθεί άμεσα μία συνάντηση.

Η συστημένη επιστολή μας παρελήφθη από τον ωφελούμενο στις 22-6-2020 σύμφωνα με την υπηρεσία εντοπισμού αντικειμένου των ΕΛΤΑ και στις 23-6-2020 ο ωφελούμενος προσήλθε  στην υπηρεσία μας και συναντήθηκε με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, ο οποίος του ζήτησε εξηγήσεις για την καταγγελία του. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος μάλιστα επέδειξε πρόθεση να τον βοηθήσει, αν είχε τόσο μεγάλη ανάγκη, όπως διατείνονταν, με τρόφιμα που, πέραν του ΤΕΒΑ, είχε προμηθευτεί και διένειμε ο δήμος λόγω κορονοϊού.

Ο καταγγέλων υποσχέθηκε ότι θα προσέρχονταν ξανά στην υπηρεσία την Δευτέρα 29.6.20 αλλά δεν παρουσιάσθηκε και δεν έδωσε καμία εξήγηση για την συμπεριφορά και στάση του. Φυσικά σε όλες τις άλλες διανομές τροφίμων ΤΕΒΑ, πριν τη συγκεκριμένη και μετά από αυτήν, παρέλαβε, όπως όλοι, κανονικά τα τρόφιμά του.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ