Κυριακή 9 Αυγούστου 2020
x

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μικρές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη ενισχύουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις, την ώρα που τα φυσικά καταστήματα είναι άδεια.

Στον… καλύτερο πρεσβευτή των ηλεκτρονικών πωλήσεων αναδείχθηκε ο κορωνοϊός με τα διαδικτυακά καταστήματα να κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Όπως λένε γνώστες του θέματος, αρκετοί είναι οι μικροί επιχειρηματίες που έχουν ενισχύσει, ή δημιουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.

Ακόμη και φυτώρια, στη Θεσσαλονίκη έχουν δημιουργήσει e-shops, καθώς μπορούν να έχουν μεγαλύτερη διείσδυση, όπως λένε οι ιδιοκτήτες τους, που ξεπερνά την πόλη, αυξάνοντας την πελατεία τους καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που συνεχίζουν, για περισσότερη ασφάλεια, τα ηλεκτρονικά ψώνια.

Καταστήματα με hand made κοσμήματα έχουν ενισχύσει τη φαρέτρα τους με ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και συνοικιακά καταστήματα με ρούχα, πχ. στην οδό Μαρτίου, σε μία προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων τους. Αλλά και καταστήματα σε κεντρικούς δρόμους όπως στην οδό Μητροπόλεως, ή στην Αλεξάνδρου Σβώλου έχουν τοποθετήσει στις προθήκες τους τη διεύθυνση των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, που τα απέκτησαν λίαν προσφάτως.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση επιχειρηματία κοσμημάτων που έκλεισε το μικρό κατάστημα που διατηρούσε στην καρδιά της πόλης και ασχολείται, πλέον, μόνο με διαδικτυακές πωλήσεις, γλιτώνοντας τα έξοδα του φυσικού καταστήματος, περνώντας παράλληλα σε μία άλλη εποχή.

Όπως λένε οι επιχειρηματίες, οι ηλεκτρονικές βιτρίνες συνεχίζουν να διατηρούν και να αυξάνουν τους πελάτες τους σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα, τα οποία δέχονται λιγότερες επισκέψεις ενδεχομένως εξαιτίας του φόβου των καταναλωτών και παρά την άρση των περιορισμών και των αυξημένων μέτρων προστασίας που έχουν ληφθεί από τις επιχειρήσεις.

Είναι δεδομένο πως τον τόνο για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τον δίνουν μεγάλες αλυσίδες, που είχαν αναπτυγμένα e-shops, ωστόσο και κάποιες μικρές επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν βρει το αντίδοτο στην καταναλωτική ανομβρία που επικρατεί στα φυσικά καταστήματα. Για τους μικρούς επιχειρηματίες η ομάδα ων καταναλωτών η οποία αναδύθηκε εν μέσω πανδημίας και επιδόθηκε σε ηλεκτρονικές αγορές, ενώ μέχρι πρότινος ψώνιζε με τον παραδοσιακό τρόπο, θεωρείται δυναμική.

Γιατί να δημιουργήσει ένας επιχειρηματίας e-shop

  • απευθύνεται στην παγκόσμια και όχι μόνο στην τοπική αγορά
  • είναι ανοιχτό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα
  • δεν απαιτεί ή χρειάζεται ελάχιστο φυσικό χώρο
  • ανανεώνεται σε ελάχιστο χρόνο χωρίς κόπο
  • επικοινωνεί ταχύτατα προσφορές και εκπτώσεις.



A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ